KASIM BİTENLER - 2019

Aralık 03, 2019



Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Temmuz ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ağustos ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Eylül ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ekim ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓



Kasım ayında 4 ürünüm bitti.

BEE BEAUTY KEÇİ SÜTLÜ SABUN


Bu ürünün incelemesini bloğumda daha önce yapmıştım.
Okumak isterseniz aşağıdaki linkten yazıya ulaşabilirsiniz.

İndirimlerde güzel fiyata bulursam tekrar alırım.


BENRİ DİSK PAMUK


Artık bu tarz pamuklar bana hep aynı geliyor.
Markasından çok fiyatına bakıp alacağım bundan sonra.
Benri markası Gratislerde satılıyor. İndirimlerde güzel fiyata bulursam tekrar alırım.
Dikişli ve yumuşak bir pamuk.


NYC SKY RISE MASKARA


Bu marka Watsons'larda satılıyordu ama artık ülkemizden çekildi.
Artık bulunmadığı için uzun uzun yazmaya gerek duymuyorum.
5 liraya almıştım.
2 yıl da kullandım. Baya bereketli güzel bir maskaraydı.


AVON TRUE COLOUR EYELINER


Bu ürünün incelemesini bloğumda daha önce yapmıştım.
Okumak isterseniz aşağıdaki linkten yazıya ulaşabilirsiniz.

İndirimlerde güzel fiyata bulursam tekrar alırım.



Benim Kasım ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.



Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. NYC gelen olarak sevdiğim bir markaydı keşke gitmeseydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tam yeni tanışmıştım ülkeden gitti :D

      Sil