MART BİTENLER - 2019

Nisan 02, 2019


Merhaba :)
Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓


Mart ayında 3 tane ürün bitirebildim.
İlk biten ürünüm 
APAKS PAMUKLU ÇUBUK


Pamuklu çubukları;
 kulağımı temizlerken, makyajım da hata yaptığım yerleri temizlerken kullanıyorum.
Bu marka Bim marketlerde satılıyor.
Memnun kaldığım bir ürün ama aşırı derecede zamlandığı için 
Sivas'ta daha uygun fiyatlı bir marka buldum ve onu aldım.



GARNIER ÇİFT FAZLI MICELLAR MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Bu ürün ne yazık ki çöpe gitti.
Ürünü satın alır almaz bozuldu. Bozulmasına rağmen kullanmaya devam ettim.
Ama artık gözlerimi öyle bir acıtmaya başladı ki çöpe döktüm ürünü.
Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓



DIADERMINE HYDRALIST NEMLENDİRİCİ SPREY


Bu ürünü severek kullandım ama bir daha almayı düşünmüyorum.
Öncelikle aşırı parfümlü bir ürün.
Cilde nem, ışıltı veriyor ama 
benim cildim pütür pütür bu ürün bu pütür pütür görüntüyü yok edemiyor,
bunları yok edecek kadar nemlendiremiyor.
Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓




Benim Mart ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.



Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. apaksı bilmiyorum ama diğer iki ürünü de severim ben..

    YanıtlaSil