MAYIS BİTENLER - 2019

Haziran 02, 2019



Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓



Mayıs ayında 3 tane ürün bitirdim.
İlk biten ürünüm
AVON CARE PINK MAGNOLİA EL KREMİ


Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓

İçerisinde simler bulunuyor.
Kokusu çiçekli 



FARMASİ KAŞ MASKARASI


Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓

Fırçası çok güzel.
Kaşları başarılı bir şekilde sabitliyor ve boyuyor.
Bendeki siyah renkte olanı.
Ürünü ilk açtığınızda çok fazla ürün geliyor.
Tek sıkıntısı bu.



AVON PARFÜM


Bu parfümü yıllar önce satın almıştım.
Bu parfümü sadece eski Avoncular bilir :) 
Adı sanı silinmiş bende unuttum o kadar eski bir parfüm.




Benim Mayıs ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum