YENİDEN GRATİS ALIŞVERİŞİ

Aralık 15, 2019


Merhaba :)
Dün Gratis'den alışveriş yapmıştık ama unuttuğum birkaç parça ürün vardı.
Onları da bugün aldık.

HIMALAYA HERBALS DİŞ MACUNU


Bu markanın diş macununu daha önce kullanmadım fiyatı uygun geldi bende aldım.
1 alana 1 bedava

İndirimsiz fiyatı 18 TL
İndirimli fiyatı 9 TL


BENRI MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


Bu mendili yine bir Gratis indirimden almıştım.
Memnun kalınca bir tane daha aldım.
Kuru ve hassas ciltler için ↑↑

İndirimsiz fiyatı 7 TL
İndirimli fiyatı 3.50 TL


Bir de bu çeşidini denemek istedim.
Normal ve karma ciltler için ↑↑

İndirimsiz fiyatı 7 TL
İndirimli fiyatı 3.50 TL


Dün yaptığım alışveriş yazısını okumak isterseniz ↓↓




Benim bu alışveriş döneminden Gratis'den aldıklarım bu şekildeydi.
Param olsaydı birkaç bir şey daha alırdım ama  fakirlik + işsizlik + kyk borcu 😒😒

Bu yazıları da okumalısın

4 yorum

  1. ben bu makyaj temizleme mendillerinden çok alıyorum fırça temizlemek için çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende makyajımı temizlemek için kullanıyorum.

      Sil
  2. Diş macununu inanılmaz uyguna almışsın 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baya iyiydi fiyatı kaçırmak istemedim :)

      Sil