BEE BEAUTY AVOKADO YAĞLI VE KEÇİ SÜTLÜ SABUNLAR

Kasım 20, 2019


Merhaba :)
Gratis'lerde satılan Bee Beauty markasının sabunlarını severek kullanıyorum.
Bu sabunlarla geçen yıl tanıştım.
İlk keçi sütlü sabununu almıştım.
Sabundan memnun kalınca indirim döneminde avokado yağlı sabununu aldım.
Şuan indirimsiz fiyatları 6.90 TL
İndirimde güzel fiyatlara düşüyor. Eğer sabun kullanan birisiyseniz bu sabunlara bir şans verebilirsiniz.


Avokado yağlı sabunun kokusu çok güzel.
Nemlendirme ve besleyici özelliği var.


Baya büyük ebatlı bir sabun.
Öyle kolay kolay bitmiyor.


Ben sabah akşam bu sabunla yüzümü yıkıyorum.
Nemlendirme özellikli olduğu için cildimi kurutmuyor.
Cildiniz kuruysa zaten sabun kullanmayın sizin cildinizi her sabun kurutur.
Benim cildim yağlı olduğu için bende sabunlar sorun oluşturmuyor.


Keçi sütlü sabun ise peeling etkili.
Cildi hafif hafif soyuyor.
Ben bu sabunu daha çok yaz aylarında kullandım.
Yazın yüzüm aşırı yağlandığı için kurutması daha iyi oluyor.
Ama kışın her ne kadar cildim yağlı olsa da bir tık kuruduğu için bu sabun daha da çok kurutuyor.


Ben bu 2 sabunu karşılaştırdığımda avokado yağlı sabunu daha çok sevdim.
Kesinlikle bitmeye yakın tekrar alacağım
Bu çeşitlerinden başka 3 tane farklı sabun çeşidi daha var.


Benim Bee Beauty sabunlarıyla ilgili düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum