BLOGDAN ŞİMDİYE KADAR NE KADAR KAZANAMADIM ?

Aralık 16, 2019

Merhaba.
Bloğumu 2016 yılının Ağustos ayında açmıştım.
1 yıla yakın reklam alamadım. Sebebi ise sonradan öğrendim tabi yazıları paragraf şeklinde yazmamayışım. Sonra 10 kadar istenilen şekilde yazı yazdım ve reklam almaya başladım.
Bloğum çok yeni olduğu için hemen para kazanmayı zaten beklemiyordum ama 2 yılda da hiç para birikmedi. Resmen para vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Bir de kota koymuşlar 200 lira olmadan o kazanılan parayı da alamıyorsunuz.
Şimdi herkes gibi ben para için yapmıyorum yalanlarını anlatmayacağım tabi ki para için yapıyorum. Yoksa eşek miyim boş yere emek harcayayım.
Neyse ki birkaç firma PR ürün gönderimi yapıyor da bende hiç olmazsa emeklerimin karşılığını az da olsa alıyorum.

PR ürünlerini bloğumun sağ köşesinden görebilirsiniz.


Bilgisayarınız da reklam engelleyici varsa bloğumda engellemeyi kaldırırsanız çok mutlu olurum.

Şimdiye kadar 28 lira 91 kuruş kazanmışım. Artık bozdurur bozdurur harcarım 😎😎

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Bu para ile bir spor araba kesin alırsın sen 😅 aynı dertten muzdarip biri olarak çok iyi anlıyorum haklı isyanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarış arabam ile Enes Batur'la yarış yapacağım :D

      Sil