HAZİRAN BİTENLER - 2019

Temmuz 01, 2019


Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓




Haziran ayında 3 ürünüm bitti.
İlk biten ürün
HOBBY ISIRGAN OTU ÖZLÜ ŞAMPUAN


Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓


ORIFLAME EL KREMİ


Nemlendirmesi başarılı
Kokusu harika
Yağlı his bırakmaması çok iyi


CECİLE DİPLİNER


Cecile markasının daha önce diplinerını kullanmamıştım.
Bir indirim zamanı çok uygun fiyata almıştım.
Ucu keçeli


Mat bir eyeliner
Sürümü kolay
Tek sıkıntısı çok çabuk kurudu.
Önceden hatırlıyorum bu formda eyeliner alırdım 1 yıla yakın kullanırdım.
Öyleki ucu bozulurdu ama asla kurumazdı.
Şimdi daha çok satın alınsın diye ürünleri az ve kuru yapıda üretiyorlar.
Bir daha da bu tarz da eyeliner almayacağım zaten.
Gel eyeliner daha kullanışlı gelmeye başladı artık.




Benim Haziran ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Bu yazıları da okumalısın

2 yorum