PUREDERM GÖZENEK TEMİZLEYİCİ PED

Şubat 25, 2017



Asırlar sonra merhaba :D
Nihayet bilgisayarın başına oturabildim. Bu aralar canım hiçbir şey yapmak istemiyor.
Aman neyse hemen bu ürün hakkında yorumları yapıp gidiyim.
Zaten öyle hakkında çokça yazı yazılacak bir ürün değil.

Bu ürün bir etkinlikte hediye edilmişti.
Zaten ondan önce de hiç bilmiyordum, neymiş, ne işe yararmış.
Gratis'te satılıyor geçenlerde gezerken gördüm indirimde 2 lira gibi fiyatı vardı.

İşlevi cildi temizlemek
temizlerken de gözeneklerde ki kiri pisliği almakmış.
Bir nevi kese gibi bir şey

Ön yüzü tırtırklı cildi temizlemeyi sağlıyor.
Görüntüsü bu şekilde










Yapısı bana biraz sert geldi. 
Hassas ciltlerin kullanıma uygun değil bence
Islak bir yapısı var.
Sanki kremle yüzünüzü siliyormuşsunuz gibi oluyor.
Ben kullandığım zaman yüzümdeki bazı ölü derileri temizledi
ancak baya bir canım yandı 
Hassasiyet oluşturdu.
Bununla yüzünüzü temizledikten sonra arka tarafıyla
cildinizdeki kalıntıları temizleyip atıyorsunuz.
Arka yüzü de bu şekilde


Arka yüzü ön yüzüne göre daha yumuşak.
Ayrıca
arka yüzünde de parmaklarınızı yerleştirmeniz için bir bölüm bulunuyor.



Normalde gidip alınacak bir ürün değil bence
yani ben pek beğenmedim.
Ama yine alsam bu sefer banyoda kese gibi kullanırım.
O zaman daha işlevsel olur.
En azından 
kese gibi bir sertliği yok
ve
kese gibi tahriş etmez.
Eğer bu ürünü alırsanız bu şekilde kullanmanızı öneririm.





Bu yazıları da okumalısın

0 yorum