KASIM -- 2019

Aralık 04, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoş geldiniz :)

Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mart ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Nisan ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mayıs ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Temmuz ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ağustos ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Eylül ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ekim ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓



Kasım ayında izlediğim
Dizi ↓

GILMORE GIRLS
5. SEZON


Bu ay bir tek 5. sezonu izleyebildim.
Aslında biraz da sıkıldım diziden.
Rory kızımız yeni ergenliğine girdi.
Sonra sürekli sevişme, yatma, öpüşme konularının işlenmesi de artık beni baydı.
Lanet olası pis Amerikalılar nolacak 😆😆😆


SIDIKA 


Ya ben bu diziyi küçükken izlerdim.
Geçenlerde YouTube'da karşıma çıktı hemen izleyeme başladım.
Ah Sıdıka !
Ne çektin be kızım.


Kasım ayında izlediğim
Filmler ↓

MARILYN İLE BİR HAFTA


Emma Watson'ın oynadığı bütün filmleri izlemeye çalışıyorum Ekim ayından beri.
Kasım ayında da Emma Watson'ın da rol aldığı bu filmi izledim.
Güzel bir filmdi.
Başroldeki kadın aynı Marilyn Monroe.
Bu kadar benzeyeni nereden bulmuşlar valla helal olsun.
Tek sıkıntı yanında düdük.
Kadın ne kadar güzelse adam da bir o kadar çirkin.
Şanssız kadınmış Monroe. Bu şanssızlığı rol aldığı kadına da bulaşmış.
Sanki başka adam yok oynatacak.


FREAKS


Patti Smith'in bana öğrettiği harika bir film.
Engelliler haftasına özel mutlaka izlenmesi gereken bir film.


KÖTÜ TOHUM


Bu kadar saçma mantıksız bir film yok.
Bu filmi izleyene kadar açın Evdeki Düşman filmini izleyin.


PIRILTILI HAYATLAR


Hollywood yıldızlarının evlerine giren hırsızları konu edinen bu film bana göre insanları hırsızlığa özendiriyor. Gerçek bir olayı konu ediniyor.
İzledim ama pek de beğenmedim. Çünkü başkasının kazandığı parayı, aldığı eşyaları kendi malı gibi alıp kullanan bu 5 ergen insanlara kötü örnek oluyor.
Zaten her yerde kötülük var bari filmler de bunları görmeyelim.


BALE PABUÇLARI


Çok güzel bir filmdi.
Sanatsal yönden de zengin.


O 2


Pek güzel değildi ama kitapta da bu bölüm saçma ve sıkıcıydı.
Ben ilk filmi daha çok sevdim.


PRETTY WOMAN

Güzel bir filmdi.
Filmi izlediğim sitede yorumlara baktığımda küçükken izlerdim falan yazmışlar bence küçüklere uygun bir film değil.
Başka birisi de her ay açıp izlerim yazmış her ay izleyecek ne bulmuş anlamadım.
Klasik klişe bir film.
O kadar izlenecek film varken her ay bu filmi izlemek boş yere zaman kaybı.


BURAYA KADAR


İğrenç bir film.
Hep bel altı espriler falan.
Sırf Emma Watson oynamış diye izledim ama Emma'da 5 dakikalık rol almış.



Kasım ayında okuduğum
Kitaplar ↓




Bu yazıları da okumalısın

0 yorum