OCAK BİTENLER - 2019

Şubat 08, 2019


Yılın ilk bitenler yazısıyla merhaba :)
Geçen yıllarda biten yazılarımı 3 ayda 1 yayınlıyordum ama bu yazılar çok uzun oluyordu.
Bu yıl her ay bitirdiğim ürünleri aylık olarak kısa kısa yazacağım.
Çünkü çok uzun olan yazılar hem çok sıkıcı oluyor hem de okunmuyor.


İlk biten ürünüm
MAYBELLINE AFFINITONE KAPATICI


Bu kapatıcıyı 2016 yılında almıştım.
Daha yeni bitti.
Baya bereketli bir ürün.
Gözaltı morluklarını kapatma performansı orta derece
Pudralı bir ürün  
Çizgilere doluyor
Gözaltlarınız kuruysa pütür pütür duracak bir ürün.
Benim için arada kalan bir ürün oldu.
Tekrar almam büyük ihtimalle


AVON IMARI PARFÜM


Bu parfümün kokusunu ilk zamanlar çok beğeniyordum ama sonradan beğenmemeye başladım.
Çok ağır bir kokusu var.
Instagram bloğumda bu ürünle ilgili bir paylaşım hazırlamıştım görmek isterseniz ↓


NIVEA INVISIBLE BLACK & WHITE DEODORANT 


Nivea'nın bu serisinden hiç memnun kalmadım.
Rolonuyla beraber T-Shop'dan 12.90'a almıştım.
Kokusu çok güzel
Leke karşıtı bir ürün olduğunu söylüyor ama rolonu kıyafetlerde leke bırakıyor.
Terlemeyi önlemiyor.
Deodorantın kokusu 1-2 saat sonra uçuyor.
Bu tarz ürünler basınçlı olduğu için annemin ve kız kardeşimin koltuk altlarını yaktı, siyahlandırdı.
Bir daha bu serisini kesinlikle almayacağım hiç memnun kalmadım.


8x4 MODERN CHARME ROLON


Yine T-Shop indirimde aldığım bir ürün 
T-Shop güzel mağazaydı ama Sivas'ta kapandı ya çok üzüldük annem ve kız kardeşimle :(
Her şeyimizi oradan alıyorduk.
Diğerleri bindirim yaparken T-Shop gerçekten indirim yapıyordu.

Bu ürünle ilgili düşüncelerime gelecek olursak;
Kokusu çok güzel.
İçerisinde gül kokusu var ama baskın değil.
Terlemeyi önlüyor.
Kıyafetlerde leke bırakmıyor.
İndirimde yakalarsam tekrar alırım çünkü hem uygun fiyatlı hem de vaatlerini yerine getiriyor.
Tabi ki 48 saat kalmıyor ama günü kurtarıyor.



Benim Ocak ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum