2019 YILINDA NE KADAR ÜRÜN BİTİRDİM, PARA VERİP ALMAMA DEĞDİ Mİ ?

Aralık 31, 2019

Merhaba :)
2019 yılında her ay sonunda biten ürünlerimi paylaştım.
Bu biten ürünlerimin sadece fotoğraflarını paylaşıp şöyle bir analiz yapmak istedim.
Bu ürünler çok mu gerekliydi ?
Ürünlerden ne kadar verim aldım ?
Paralarım çöpe mi gitti ?

Son soruya cevap vermekle işe başlıyorum evet bazı ürünlerde param çöpe gitti çünkü ürünleri çöpe attım.



Nivea'nın bu ürünü rollonuyla beraber tam bir fiyaskoydu.
Ben çok terleyen birisi olmama rağmen benim bile terlememi önleyemedi.
Kıyafetlerde leke bıraktı.

Avon'un Imari parfümü kokusu resmen vasattı.
Çok ağırdı.




Nivea'nın fresh natural rollonu bende tahriş yaptı.
Daha önce başıma hiç böyle bir olay gelmemişti.
Resmen paramla kendimi hasta ettim.




Garnier çift fazlı micellar makyaj temizleme suyundan da hiç memnun kalmamıştım.
Suya dayanıklı ürün kullanmama rağmen makyajımı hiç güzel temizleyememişti.
Ve çok çabuk bozulmuştu.




Nisan ayında bitirdiğim ürünlere baktığımda Avon'un bu maskarası üst kirpikler için hiçbir işe yaramıyordu. Bende sadece alt kirpiklerime kullanmıştım. Sadece alt kirpikler için para verip bir ürün almak ne kadar akıllıca olur gerisini size bırakıyorum.
Resmen param boşuna gitmiş.

Farmasi'nin bu parfümünü de teyzem hediye etmişti ama hiç kalıcı değildi.
Parfüm dediğin de biraz kalıcı olur ama yok şu fotoğrafta görünen Bebe Land bebek kolonyası bile bu parfümden daha kalıcıydı.




Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri severek kullanmıştım.
Bu ürünler de sorun yok 😍




Bu aydan çöpe giden ürün Cecile markasının bu dipliner'ı olmuştu.
Hemen kurumuştu.




Temmuz ayında bitirdiğim ürünlerden de memnun kalmıştım.
Zaten 2 tanesi firma gönderisiydi.




Flormar'ın frenç oje setinden çıkan bu ojeyi hiç sevememiştim.
Zaten frenç de yapamadım.
Oje sürme konusunda çok beceriksizim.

Aliexpress'den aldığım highlight resmen çöplük bir üründü.
Simi basmışlar aydınlatıcı diye satıyorlar.




Bu ay resmen parayı ellerimle çöpe attığım bir ay olmuş.
Gliserini attım.
Note'un bu kapatıcısını attım.
Flormar'ın bu ojesini tırnaklarımı kırdığı için bir bibloyu boyamak için kullandım.




Bu aydan Bim'in diş macununu sevmemiştim.
Bir de Avon'un dudak kaleminden neden kırmızı rengini almışım onun için kızdım kendime.




Kasım ayında sevmediğim bir ürün olmadı.




Aralık ayında Celebre parfüm bozulduğu için çöpe gitti.
Bebe Land bebek kolonyası da yine bozulduğu için çöpe gitti.
Flormar'ın bu ojesini de bir daha almam.



Çoğu ürünü almasam da olurmuş.
Artık daha düzenli ve akıllı alışverişler yapacağım.
Asla ürün stoğu yapmayacağım.
Mesela parfüm, maskara, göz kalemi, ruj gibi ürünler çok çabuk bozuluyor.
Ama bir diş macunu, rollon gibi ürünler çok çabuk bittiği için onların bozulmaya şansı bile kalmıyor.


Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. Çok güzel olmuş bu yazı olmuş bayıldım toplu olması güzel az öz bitirmişsin aslında baktığımızda

    YanıtlaSil