ŞUBAT BİTENLER - 2019

Mart 15, 2019


Merhaba :)
Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓


Şubat ayında ilk biten ürünüm
NIVEA FRESH NATURAL ROLON


Bu rolonu Gratis indiriminden almıştım.
Kışın kullandığım için terlemeyi önlüyor mu pek anlayamadım ama 
bir daha Nivea'dan rolon almamaya karar verdim.
Koltukaltlarımı soydu böyle aptalca bir şeyler oldu :(
İlk kullandığımda fark edemedim kurudu sandım.
Sonra biraz ara verdim iyileşmişti neyse
tekrar kullanıyım dedim yine aynı soyulmayı yaşayınca kullanmayı bıraktım.


PARMEX ASETON


Pek oje süren birisi değilim kullandığım renklerde doğal tonlar.
Bu yüzden her aseton işimi görüyor.
Bu asetonu da beğendim ama koyu ojelerde işe yarıyor mu test edemedim ne yazık ki.
Şuan başka bir markanın asetonunu kullanıyorum ama ucuza bulursam yine bu markayı da alırım.


ORIFLAME EL KREMİ


Oriflame'dan ilk kez el kremi kullandım ve çok sevdim.
Bu kremler 3'lü şekilde satılıyor.
30 ml'lik
Tam çantalık ürünler 


Nemlendirmesi başarılı
Kokuları harika
Yağlı his bırakmamaları çok iyi
Diğer ikisi bitince tekrar alacağım bir ürün.


ESSENCE WATERPROFF GÖZ KALEMİ


Kalem küçücük kaldığı için bir türlü çekemedim bende önceden çektiğim bir fotoğrafı koydum.
Galiba bu göz kalemi artık satılmıyor.
Gözlerimi biraz sulandırsa da güzel bir kalemdi.
En azından akma bulaşma gibi problemler yaşatmıyordu bana.




Benim Şubat ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum