EVESHOP ALIŞVERİŞİM

Aralık 16, 2019

Merhaba :)
EveShop'tan pek alışveriş yapmıyorum ama geçen gün öylesine gittiğimde indirimler vardı.
Bende ihtiyacımız olan birkaç ürün aldım.

FLORMAR JUST MAGIC KAJAL LINER


Daha önce bu ürünü denememiştim.
Sırf fiyatı için aldım.
Fiyatı 4.45 TL


COLGATE DİŞ MACUNU


Bu diş macunu da indirimdeydi ve evdeki diş macunu da bitmişti.
Şeker asidi dengeleyici özellikli 
100 ml
Dişleri böyle tuhaf yapıyor o hissi anlatacak kelime bulamıyorum sadece kullananlar bilir.
Fiyatı 9 TL


ARKO MEN TIRAŞ JELİ


Bu ürünü de babama aldım.
Fiyatı etikette 7 lira yazıyordu ama kasada 10 lira oldu.
Gittim söyledim dilinin dişinin arasında bir şeyler geveledi çalışan hiçbir şey anlamadım.
Dün de gittim baktım etikette hâlâ 7 lira yazıyor.
Şu çalışanları sanki zorla çalıştırıyorsun hepsi bir afra tafra.
İstemiyorsan çalışmazsın bu kadar basit.
Millet iş buluyor bir de şişiyor.





Bu yazıları da okumalısın

3 yorum

  1. Bazı çalışanlari , bende anlamıyorum sorduğumuz bir soru ya cevap alabilmek için takla atıyoruz yarım yamalak cevap verip trip takılıyorlar 😒

    YanıtlaSil