ORİFLAME THE ONE 5'i 1 ARADA WONDER LASH MASKARA

Mart 23, 2017


Uzun süredir her makyajımda kullandığım bir ürün ile herkese merhaba 😊



Bu maskaram Oriflame'dan kullandığım 2. maskara.
Bundan önceki Very Me adlı maskaraydı.




Wonder Lash maskaranın özellikleri ⬇️

  1. %116’ya kadar daha kıvrımlı kirpikler
  2. %57’ye varan daha uzun kirpikler
  3. 8 kata varan daha fazla hacimli kirpikler
  4. Ayrıştırır ve belirginleştirir
  5. Bakım sağlayan içerikleriyle kirpikleri şekillendirir ve nemlendirir
Çift taraflı özel fırçası kirpiklere son derece belirgin bir görünüm kazandırır. Kısa tarafı kirpikleri kıvırırken uzun tarafı tek tek ayırıp uzunluk kazandırarak maksimum etki sağlar.

Fırçanın şekli bu şekilde ⬇️



Benim bu maskara hakkındaki görüşlerime gelirsek;
bence bu maskara üst kirpikler için güçsüz.

Ben daha sert yapıdaki fırçaları beğeniyorum.
Kirpiklerime daha iyi uygulayabiliyorum.
Bu maskaranın fırçasını istediğiniz yere hareket ettirebiliyorsunuz.
Bu yüzden üst kirpiklerim için sevemedim.

Bende ki duruşu ⬇️

    



Alt kirpikler için daha ideal olduğunu düşünüyorum fırçasının.
Tarak gibi yapısıyla
düzgünce uygulayabilmesi
topaklanmayı önlemesi
ince yapısıyla alt kısımlara bulaşmayı engellemesi
ve uzun göstermesiyle çok başarılı.

Alt kirpiklerim için çok sevdiğim bir maskara oldu hatta öyle ki bitmeye başladı.

Peki tekrar alır mıyım ?
Bir daha almam 
çünkü 
üst kirpiklerimde sevmedim, sadece alt kirpikler için de masraf yapmaya değmez.
Ama yine Oriflame'ın Double Effect maskarasını almayı düşünüyorum.

Bu yazıları da okumalısın

3 yorum

  1. oriflame maskaraları günlük kullanıma uygun buluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede günlük kullanıma daha uygunlar :)

      Sil
  2. Tüm oriflame ürünleri gibi kaliteli

    YanıtlaSil