AĞUSTOS BİTENLER - 2019

Eylül 02, 2019



Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Temmuz ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓



Ağustos ayında 3 ürünüm bitti.
İlk biten ürün
FLORMAR 310 SNOW WHİTE OJE


Bu ürünü daha önce bloğumda incelemiştim.
Okumak isterseniz linki ↓↓

Ben bu ojeyle anlaşamadım ne yazık ki.
Bir türlü istediğim gibi süremedim kireç gibi durdu tırnaklarımda.
Bende çivileri, kuşumun kafesini boyamakta falan kullandım.
Bir daha da almam kesinlikle.




ORİFLAME EL KREMİ


Nemlendirmesi başarılı
Kokusu harika
Yağlı his bırakmaması çok iyi
Bu üründe bitince elimdeki bütün kremler bitmiş oldu.
Şimdi artık stok yapmadan sadece bir tane el kremi alacağım.



KISS BEAUTY LİKİT AYDINLATICI


Bu aydınlatıcıyı Aliexpress'den almıştım.
Keşke almasaydım.
Full simden oluşuyor.
Bende Feriha gibi dolaşmak istemediğim için ellerime sürerek kullandım.


😊😊😊


Benim Ağustos ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum