2020 İSTEK LİSTEM

Aralık 24, 2019


Merhaba 😊
Yeni yılda artık benimde olsun dediğim şeyleri aç gözlülük yapmadan, bütçemi sarsmadan uzun uzun düşünerek kendime bir istek listesi yaptım.


İlk yapmak istediğim şey
Kulaklarımı Deldirmek


Ne zamandır istiyorum ama bir türlü cesaret edemiyordum ama artık bu isteğimi ertelemeyeceğim.


Real Techniques Fırça Seti

Bu markadan daha önce hiç fırça kullanmadım.
Ama herkesin sevdiği, kullandığı bir marka.
Bu seti de görünce çok beğendim indirim zamanları güzel bir fiyata yakalarsam kesin alacağım.
Tabi bana hediye göndermek isterseniz de çok sevinirim 😋😋


Deve Tabanı Bitkisi


Ya bu bitkiye bayılıyorum.
Evde 2 tane kaktüsümüz 1 tane de adını bilmediğim bir bitkimiz var.
Bir tane de bundan istiyorum.
Aşırı güzel bir bitki.


Burberry Şal


Tabiki orijinali alamam çakmasından ama güzelinden alacağım.


Replika Çanta

Şu çantaya bayılıyorum ama biz ancak çakmasıyla yetinebiliriz 😈
Ama olsun benim fazlasında gözüm yok.
İnşallah param olur da alırım amin.


Trençkot

Kaç yıldır aynı trençkotu giymekten artık bıktım.
Bu yıl kendime şöyle güzel hanım hanımcık bir trençkot alacağım.



Benim istek listem bu şekilde.
Maaşım olsa hepsini tık diye alırdım ama gelin görün ki hem işsizim hem de kyk borcu ödüyorum.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum