TEMMUZ BİTENLER - 2019

Ağustos 02, 2019


Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓




Temmuz ayında 5 ürünüm bitti.
İlk biten ürün
PROCSIN 5'İ 1 ARADA KÖMÜRLÜ YÜZ TEMİZLEME JELİ



Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓


FARMASİ ALOE VERA YÜZ KREMİ


Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓


SLEEPY MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


Bu ürünü Sleepy markası denememiz için göndermişti.
Çok teşekkür ederim tekrar.
Gönderdikleri diğer ürünleri görmek isterseniz linki ↓↓

Salatalık özlü bir ürün.
Kokusu bana göre çok güzeldi.
Paket içerinde 20 adet mendil bulunuyor.
Mendiller baya büyük.
Bazıları kesip kullanıyormuş :)
Ben daha o kadar tutumlu birisi olamadım ama çok mantıklı bir yöntem gerçekten mendiller çok büyük.
Makyajımı güzel temizledi.
Hassasiyet, kaşıntı gibi sorunlar yaşamadım.
Kirpiklerimi de dökmedi.
İndirim zamanları güzel bir fiyata bulursam kesin alacağım bir ürün.


AGİSS ASETON


Bu ürünü Agiss firması denemem için göndermişti.
Çok teşekkür ederim tekrar.
Gönderdikleri diğer ürünü görmek isterseniz linki ↓↓

Agiss'in asetonunun olup olmadığını hiç biliyordum.
Firma gönderince öğrenmiş oldum.
Aseton koyu renkli ojeler için diyor ama ben açık renk oje kullandığım için koyu renk ojelerde işe yarıyor mu test etme şansım olmadı.
Ama glitter ojeler de çok başarılı.
Hiç bekletmeye gerek kalmadan silip süpürüyor ojeyi.


AVON COLORTREND RUJ


Hayatımda ilk kez ruj bitirdim :)
Eskiden olsa çoktan çöpe atardım ama bu üründe inat ettim 1 yıldır hep bu ürünü kullandım ve bitirdim.
Bu ürünün başka bir rengi daha vardı onu da sattım.
Yoksa elimdeki dudak ürünleri kullanıp bitecek gibi değil.
O kadar çok ki sıra gelmiyor.
Bir daha da aç gözlülük yapıp bu kadar fazla ruj göz kalemi eyeliner almam.

Biten rujun rengi bu şekilde ↓↓


Rujun ismi → SUGAR BROWN

Beyaz tenlilerde ölü gibi duruyor.
Ben üstüne kırmızı renk dudak kalemi sürüp kullandım.
Daha canlı bir görünüm elde etmiş oluyordum böylece.



Benim Temmuz ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum