EKİM BİTENLER - 2019

Kasım 08, 2019



Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Temmuz ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ağustos ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Eylül ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓


Ekim ayında 4 ürünüm bitti.

WATSONS CLEANSING MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


Bu mendil hem çok güzel hem de çok ucuz.
Ne zaman Watsons'dan alışveriş yapsam bu üründen kesinlikle alıyorum.
Makyajı başarılı bir şekilde temizliyor.
Mendilin yumuşaklığı, ıslaklığı bana göre güzel.
Göz makyajında bu tarz ürünler tabi ki çok çok başarılı değil ama zaten ben çok hafif makyaj yaptığım için göz makyajımı temizlemesini de başarılı buluyorum.
İndirim dönemlerinde güzel bir fiyata yakalarsam kesinlikle tekrar alacağım.


BİM POWERDENT DİŞ MACUNU


Diş tellerim varken diş macununun kalitelisini aramıyordum.
Ucuz diye Bim marketten almıştım ama bir daha almam çünkü diş tellerim çıktı ve dişlerimi beyazlatacak bir macun alacağım.
Bu ürünü sevmememin tek nedeni bende mide bulantısı yapıyor.


FARMASİ BB KREM


Bu ürünün daha önce incelemesini bloğumda yapmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓


Aldığımdan beri severek kullandım.
2016 yılında almıştım 2019 yılında bitirdim 😃
Baya bereketli bir ürün benim için ama Instagram'da bu ürünü 3-4 şişe bitirenler gördüm.
Yani ne yapıyorsunuz makyajı silip tekrar tekrar mı yapıyorsunuz ya da kaç yüzünüz var da bu üründen bu kadar çok bitirebiliyorsunuz anlayamıyorum 😂
Şuanlık tekrar alamam çünkü elimde kullanılmayı bekleyen 3 tane daha fondöten ve cc krem var.
Onlar biterse de kesin başka denemek istediğim bir ürünü alırım.


AVON ULTRA GLIMMERSTICK DUDAK KALEMİ


Avon dudak kalemlerini çok seviyorum ama bu rengini hiç sevemedim.
Kırmızı rengini kendime pek yakıştıramıyorum.
Yine de kullanıp bitirdim boş yere atmak istemedim.
Nude renkte bir rujla kullanarak bitirdim.
Bendeki rengi Coral Desire
Bir daha almam aslında başka marka dudak kalemi de almam çünkü kullanmıyorum.




Benim Ekim ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum