KASIM AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Aralık 03, 2019


Merhaba 😊
Kasım ayında 8 kitap okudum.

İlk kitabım;

FAHRENHEIT 451 -- RAY BRADBURY


Kitabı bir ben okumadım diye çok sancılanıyordum, okuyunca da çok beğenmedim açıkcası. 
Zaten herkesin okuduğu, konuştuğu kitaptan kaçacaksın. Çünkü ne zaman böyle bir kitap okusam beğenmiyorum. Yazarın dilini de beğenmedim. Laftan lafa atlıyor devrik cümleler kuruyor.
 Konusu çok güzel ama senaryo kötü.


SWASTIKA GECELERİ -- KATHARINE BURDEKIN


Sağ gösterip sol vuran bir kitap.
Kadınlarla ilgili bir şeyler olacak derken asla öyle olmayan, başları güzelken sonradan kötüleşen, asla hayal ettiğim gibi olmayan bir kitap.
Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.


ÇOLUK ÇOCUK -- PATTI SMITH


Yaşanmışlık olduğu için kitaba puanım 5 yıldız. Yoksa hayatta Sivas'dan dışarı çıkamamış birisi olarak Amerika sokaklarını ve caddelerini karış karış anlatan bu kitap bende biraz havada kaldı. Keşke Amerika'ya gitsem de bu yerleri canlı canlı görsem, öyle bir merak ve hayal uyandırdı 
Robert ve Patti'nin aşkı bende.
Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://elossoles.blogspot.com/2019/11/coluk-cocuk-patti-smith.html


CEHENNEMDE BİR MEVSİM VE AYDINLANIŞLAR -- RIMBAUD


Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://elossoles.blogspot.com/2019/11/cehennemde-bir-mevsim-aydinlanislar.html


M TRENİ -- PATTI SMITH


Patti Smith sen harika bir kadınsın.
2 kitabını da çok beğendim.
Bana çok fazla şey öğretti.
Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://elossoles.blogspot.com/2019/11/m-treni-patti-smith.html


BARBARIN KAHKAHASI -- SEMA KAYGUSUZ 


Klasik Okur Kitap Kulübü Ekim ayı kitaplarından birisiydi Barbarın Kahkahası.
Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap.
Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://elossoles.blogspot.com/2019/11/klasik-okur-kitap-kulubu-ekim-kitabi.html


YÜZÜKLERİN EFENDİSİ İKİ KULE -- TOLKIEN



Sonunda seriyi bitirmeye 1 kitap kaldı.
Harika bir kitap. Harika bir yazar.
George RR Martin Tolkien'e laf atmış hikayede boşluklar var diye bende ona buradan diyorum ki
😎😎




BİR CİNAYET ROMANI -- PINAR KÜR


Aşırı karışık bir kitap.
Konusu güzel ama anlatımı kötü.
Okudum ama sonunda bile kim kimdi diye 1 saat düşündüm.
Kitabın incelemesini okumak isterseniz aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
https://elossoles.blogspot.com/2019/12/bir-cinayet-romani-pinar-kur.html


Benim Kasım ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. Çok güzel kitaplar okumussun canım Ben de yüzüklerin efendisi'nde başlayacağım 2020'de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) sana da şimdiden iyi okumalar :)

      Sil