ARALIK BİTENLER - 2019

Aralık 31, 2019


Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Temmuz ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ağustos ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Eylül ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ekim ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Kasım ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓



Aralık ayında 7 ürünüm bitti.

CECİLE MARE DEODORANT


Bu deodorantı parfümüyle beraber erkek kardeşim doğum günümde almıştı.
Kokusuna bayılıyorum.
Çok kalıcı.
Ama deodorantı parfümüne göre daha güzel kokuyor.
Parfümünü pek sevemedim.
İndirimde falan yakalarsam tekrar alırım.



BEE BEAUTY ORGANİK TONİK


Bu ürünün incelemesini bloğumda daha önce yapmıştım okumak isterseniz linki aşağıda ↓↓



WATSONS SHINING WHITE DİŞ MACUNU


Bu diş macununu Watsons'ın verdiği hediye puanlar ile almıştım.
Verdiği ferahlık hissini sevdim.
Ama çok çabuk bitti öyle ki beyazlatıcı özelliği işe yarıyor mu yaramıyor mu test edemedim bile.
Bir de ürünün kapağı çok zor açılıyor tırnak kırmak için ideal bir ürün 😊😊



ŞOK MARKET BEBE LAND BEBE KOLONYASI 


Bu bebek kolonyasını kız kardeşimle beraber almıştık.
Kokusu ilk başlarda çok güzeldi ama çok çabuk bozuldu.
Kokusu uçtu sadece suyu kaldı.
Neden böyle oldu anlamadım.
Zaten aşırı alkollü bir ürün.
Bebeklere bu tarz ürünleri kullanmak ne kadar doğru olur bilemiyorum.



WATSONS INVISIBLE FRESH WOMEN ROLLON


Bu ürünün incelemesini bloğumda daha önce yapmıştım okumak isterseniz linki aşağıda ↓↓



FLORMAR 227 MILK FOAM OJE


Bu ürünün incelemesini bloğumda daha önce yapmıştım okumak isterseniz linki aşağıda ↓↓



AVON CELEBRE PARFÜM


Bu parfümün kokusuna bayılırdım ama nedense bu üründe çok çabuk bozuldu.
Kokusu değişti.
Resmen parfümden tiksindim.
Bir daha da almam.



Benim 2019 yılında bitirdiğim son ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum