NİSAN BİTENLER - 2019

Mayıs 01, 2019


Merhaba :) 
Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓


Nisan ayında 5 tane ürün bitirdim.
İlk biten ürünüm
BEBE LAND BEBE KOLONYASI


Şok marketden satın almıştım bu kolonyayı.
Kokusu çok güzel. Çok kalıcı. 
Ama içerisinde baya alkol var.
Bunu neden bebek kolonyası diye satıyorlar anlamadım.
Ben şahsen bebeğime bu tarz bir ürün kullanmam. 



FARMASİ CHESLOVAKIA PARFÜM


Bu parfümü teyzem hediye etmişti.
Kokusu biraz erkeklerin tıraş köpüğü gibi kokuyor.



AGISS BURUN BANDI


Tekrar alacağım bir ürün kesinlikle.
İnşallah şöyle ucuza bulurum da stoklarım :)
Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓



SEBA MED NEMLENDİRİCİ VÜCUT LOSYONU


Migros alışverişim de 2 liraya almıştım bu ürünü.
Aslında vücut için ama ben arada yüzüme de sürdüm.
Tahrişe kuruluğa çok iyi geliyor.
Bu üründen memnun kalınca yüz için nemlendiricisini alıyım dedim ama içerisinde parfüm varmış.
Bu ürününde parfüm yok ama yüz için olanında parfüm var. Artık nasıl bir mantıksa!
Yani o kadar parayı da parfümlü bir ürüne veremem.
Olmadı bu Seba Med kusura bakma da paraben yok diyorsun alttan başka bir şeyi dayıyorsun!



AVON COLORTREND COMB IT MASKARA


Bu ürünü sadece alt kirpiklerimde kullandım.
Doğal olarak bitmesi bir hayli uzun sürdü.
Öyle ki kurudu da içerisinde ki çoğu ürün.
Daha önce bloğuma bu ürünle ilgili düşüncelerimi yazmıştım.
Okumak isterseniz ↓↓




Benim Nisan ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum