EYLÜL BİTENLER - 2019

Eylül 30, 2019



Merhaba :) 

Ocak ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Şubat ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mart ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Nisan ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Mayıs ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Haziran ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Temmuz ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓

Ağustos ayında bitirdiğim ürünleri görmek isterseniz ↓↓


Eylül ayında 4 ürünüm bitti.

FLORMAR GLITTER OJE - GL14 


Bu ojeyi çok severek kullandım.
Özellikle güneşte öyle güzel parlıyor ki insana mutluluk veriyor.
Tek sıkıntısı tırnakları çok kötü yapıyor.
Benim hiç tırnağım kırılmazdı bu ojeden sonra katman katman kırıldı.
Bir daha almam bu yüzden.



NOTE KAPATICI


Bu kapatıcıyla göz altlarım hiç anlaşamadı.
Rengi çok çok açık ve bu seride asla cilde uygun bir renk yok.
Kapatıcılığı göz altları için söylüyorum hiç iyi değil.
İnsanı daha yaşlı gösteriyor.
Bir daha asla almayacağım bir ürün.



BEBAK MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


Bu ürünü daha önce bloğumda incelemiştim.
Okumak isterseniz linki ↓↓



GLİSERİN


Gliserini neden aldım hiçbir fikrim yok ama dudaklarım ve yüzüm için kullandım.
Bazı geceler yüzüme sürdüm.
Nemlendiriyor mu evet ama aşırı gözenekleri kapatıyor ve cildiniz hava almadığı için bir süre sonra kızarmaya, yanmaya başlıyor.
Sivilce de çıkardı bende.
Dudak çatlaklarına iyi geldiğini de söyleyemeyeceğim.
Bende yarısına gelmişken çöpe attım.
Daha fazla bekletmek istemedim.



Benim Eylül ayında bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum