ARALIK -- 2019

Aralık 31, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoş geldiniz :)

Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mart ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Nisan ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mayıs ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Temmuz ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ağustos ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Eylül ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ekim ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Kasım ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓
https://elossoles.blogspot.com/2019/12/kasim-2019.html



Aralık ayında izlediğim
Dizi ↓

SIDIKA


Kasım ayında izlemeye başlamıştım.
Bu ayda izlemeye devam ettim.
60. bölüm sezon finali oldu.
Sonraki bölümler hem süresi uzun hem de oyuncu değişiklikleriyle dolu.
Mesela Şafak Sezer çıkmış yerine rolüne hiç yakışmayan birisi gelmiş.
Ama yine izliyorum çünkü beni aşırı güldürüyor.
İzlemek iyi geliyor.



Aralık ayında izlediğim
Filmler ↓

KİTAP HIRSIZI


Bu filmin önce kitabını okuyup sonra filmini izledim.
Filmde iyiydi işte. Güzel vakit geçirdi.


ELİ HAKKINDA


İranlılardan nefret ettiren 2. film.
1. sırada Soraya'yı Taşlamak bulunuyor.
Film çok yavaş olmasa bir tık daha iyi olurdu.
Konusu insana ders veren nitelikte.
Bu derslerden ilki kimseye pezevenklik yapmayın.
Herkes birbirine öyle güzel ayarlar ki siz dumur olursunuz.
Diğer bir ders yabancı birisini aranıza almayın.
Gerisi spoiler olur izlemediyseniz birazda sinir kapasiteniz yüksekse izleyin derim.


MY BLUBERRY NIGHT


Bu film ile isim benzerliği olan bir tane daha film varmış.
Bende afişlerine bakarken şimdi gördüm.
Yıllar önce bir kitapta bu film geçiyordu bende not defterime kaydetmişim.
Acaba yazar bu filmimi söylemiş yoksa diğerini mi?
Eğer bu filmse öyle kitaplara yazılacak kadar bir şeyini göremedim ben.


BRIDGED JONES'UN GÜNLÜĞÜ ve BEBEĞİ


Güzel eğlenceli bir film serisiydi.
Yine yıllar önce okuduğum bir kitapta adı geçiyordu bende not defterime not almıştım.
Böyle o kadar çok film var ki hepsini izlesem baya bir film kültürüm olur.


GÖRÜMCE


Bu filmi kız kardeşim açmıştı.
Keşke açmasaydı.
Hiç komik değildi.
Neden para harcayıp böyle filmler çekiyorlar anlamıyorum.
Paranıza yazık.


BOYUN EĞMEYECEĞİM


Güzel eğitici bir filmdi.
Okul ve öğretmenlikle ilgili filmleri seviyorsanız tavsiye ederim.


THE CIRCLE



Emma Watson'ın oynadığı filmlerden izlemediğim bir tek Küçük Kadınlar kaldı.
Onu da en yakın zamanda oturup izleyeceğim.
Filmin konusu baya iyi.
Gelişen teknolojiye büyük göndermeler yapılıyor.
Ben sıkılmadan izledim.




Aralık ayında okuduğum
Kitaplar ↓



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum