BİR CİNAYET ROMANI -- PINAR KÜR

Aralık 03, 2019


Pınar Kür'den okuduğum 3. kitap oldu Bir Cinayet Romanı.
Daha önce Akışı Olmayan Sular kitabını okumuş beğenmemiştim.
Sonra Asılacak Kadın romanını okudum ve çok beğendim.
Bu kitabın da ise arada kaldım.

Kitapta bir cinayetin öncesini sonrasını 3 kişinin yazdıkları günlüklerden okuyoruz.
Konusunu çok beğendim.
Özellikle giriş cümlesi çok güzel.


Ama kitap çok karışık.
Kimin kim olduğunu anlayamıyorsunuz.
İlk başta erkek karakter diye okuduğum kişi bir bakıyorum kadın çıkıyor.
İsimler gizemli olması açısından gizlenmiş falan buda kitabı karışık hale getirniş.

Sonra reklam içeren kitapları da itici buluyorum.
Yazar illa her kitabına Hürriyet gazetesini sokuşturacak.

Kitapla ilgili aklıma gelenler bunlardı.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum