KLASİK OKUR KİTAP KULÜBÜ EKİM KİTABI - GÖMÜLÜ DEV -- KAZUO ISHIGURO

Aralık 27, 2019


Merhaba bloğuma hoş geldiniz.
Klasik Okur kitap kulübünün Ekim kitaplarından birisiydi Gömülü Dev.
Bu yazarı bu kitap kulübü sayesinde tanıdım.
Hoş pek nobel ödüllerini takip etmiyorum bilmem de beklenemez ya.

Ben kitapları kütüphaneden alıp okuduğum için çok geç kaldım ama yine kitap hakkındaki düşüncelerimi bloğuma yazmak istedim.

Bir köyde unutkanlık hastalığına yakalanan ama bunun farkında olmayan insanların hayatlarını, 
2 yaşlı çift üzerinden okuyoruz.
Bana biraz çocuk kitabı gibi geldi.
Sanki romandan çok masal kitabı okumuş oldum.
Aynı hissi Hwang Sok-yong'ın Prenses Bari kitabını okurken de yaşamıştım.
Şimdiye kadar okuduğum Uzak Doğu yazarlarından bir tek Haruki Murakami'yi sevdim.


Bizde yaşadığımız her olayı çabuk unutan bir millet olarak kitaptan kendimize bazı paylar çıkarabiliriz ama dediğim gibi öyle felsefik insanları saatlerce düşündüren bir kitap değil.

Zaten yaşlı başlı adamın karısına her lafından sonra prensesim demesi beni aşırı irite etti.


Klasik Okur Kitap Kulübünün Ekim ayı kitaplarından birisi olan 
Barbarın Kahkahası hakkındaki düşüncelerimi okumak isterseniz ↓↓

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum