FLORMAR - FRENCH MANİKÜR SETİ

Aralık 13, 2018


Merhaba :)
Bugün bloğumda daha önce hiç bahsetmediğim bir ürün olan ojelerden bahsedeceğim.

Flormar'ın ojeleri genel olarak beğeniliyor. Zaten sürekli de farklı farklı ojeler çıkarıyorlar.
French oje setini de mutlaka görmüşsünüzdür.
Bir indirim döneminde 9.90'dan 4.90'a düştüğünü görünce almıştım.
Aslında bir tane oje alacaktım ama 4-5 liraydı bu şekilde 3'ünü çok çok uyguna almış oldum.

İçerisinden ↓

227 numaralı Milk Foam isimli oje


301 numaralı Parlatıcı oje


ve 310 numaralı Snow White isimli oje bulunuyor.


French uygulamasını daha kolay yapabilmek içinde bu bantlardan bulunuyor ↓


Ben tırnaklarımı fazla uzatmayı sevmediğim için hiç french yapmadım.
Ojeleri tek tek uyguluyorum ama 310 numara beyaz renkte olduğu için bana da çok çirkin oluyor :D
Zaten ojenin rengi de çok çirkin tırnağınıza kireç sürmüşsünüz gibi duruyor.

Uygulama şekli ↓
İlk olarak bantları tırnağınıza yapıştırıyorsunuz.
Daha sonra 310 numaralı ojeyi bantı yapıştırdığınız yerden uyguluyorsunuz.
Oje kuruduktan sonra bantı çıkarıp 227 numaralı ojeyi tüm tırnağınıza sürüyorsunuz.
Eğer tırnağınız daha parlak görünsün isterseniz parlatıcıyı uyguluyorsunuz.


Ojeler tek katta dalga dalga oluyor ve fırça izi kalıyor.
İlk kat olarak topcoat denilen ojenin daha tutucu olmasını sağlayan bir ürün kullanırsanız 
ya da benim gibi parlatıcı ojeyi ilk kata uygulayıp üzerine diğer ojelerini uygularsanız dalgalanma 
ve fırça izi bırakma sorunu olmuyor.

Ojelerin tırnakta duruşları bu şekilde ↓
NOT: ASLA OJE SÜRMEYİ BECEREMİYORUM 
GÖRSEL ÇİRKİNLİK İÇİN ÖZÜR DİLERİM :)


Parlatıcı ojeyi çok seviyorum. Tırnakları çok bakımlı gösteriyor.


227 numaralı oje de tırnakları çok doğal ve bakımlı gösteriyor.


310 numaralı ojeyle ben pek anlaşamadım ama yine de yaza çok yakışacak bir oje :)

Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim bu şekilde.
Ojeler mümkün olur da biterse bu seti tekrar almam ama
 parlatıcı ojeyi ve 227 numaralı ojeyi alabilirim :)

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum