BEE BEAUTY ORGANİK CİLT TONİĞİ

Kasım 20, 2019


Gratis'lerde satılan Bee Beauty markası organik ürünler serisi çıkardı.
Ben indirimde cilt toniğini aldım.
İndirimsiz fiyatı 24.90 TL
Serinin diğer ürünlerini de merak ediyorum ama param olmadığı için alamadım :D


200 ml
Vegan bir ürün


İçerisinde;
Ölmez otu çiçeği
Kekik suyu
Gül suyu
bulunuyor.
Ölmez otu çiçeği kuru ciltleri derinlemesine nemlendirir. Cilde canlılık verip, ışıltı katar.
Kekik suyu içeriğindeki magnezyum, kalsiyum gibi içerdiği zengin maddeler ile cildinize bakım yapar.
Gül suyu ciltteki yağ ve kiri temizleyerek daha parlak ve canlı bir cilde kavuşturur.


Rengi yok. Su gibi
Kokusu bitki kokuyor ama ağır değil.
Hassasiyet oluşturmaz kesinlikle.


Şişenin ağzı küçük.
Fazla ürün gelmiyor.
Bu da iyi bir şey bana göre fazla ürünün gelip ziyan olmamasını sağlıyor.

Ben ellerimle uyguladım.
Pamukla 1-2 defa kullandım ama ellerimle uyguladığımda daha çok sevdim sonucu.
Toniğin vaatleri cildi canlandırması ve rahatlık hissi vermesi.
Gerçekten de cildimi canlandırıyor ve ferahlatıyor.
Bir anda sanki yüzüme buz sürmüşüm gibi yüzüm soğuyor ferahlıyor rahatlıyor.
Özellikle yaz ayları için harika bir ürün olur.
Yazın cildim aşırı ısındığı ve yağlandığı için deli gibi sivilce çıkıyor.
Nemlendirici krem sürmekte pek istemiyorum ama artık bu toniği alır yazın kullanırım.

Gözeneklere bir etkisini göremedim.
Zaten gözenek küçültür falan da yok ürünün vaatleri arasında.

Nemlendirme özelliği pamukla kullanıldığında hiç yok.
Elle uygulandığında tek kat sürüldüğünde de pek yok ama Kore cilt bakım rutini yapıyorsanız 7 tonik uygulaması için ideal bir ürün.
Ben denediğim de 3. katta benim cildime nemlendirmesi yeterli gelmişti.


Bir tonik hakkında daha fazla ne yazılabilir bilmiyorum ama benim ürünle ilgili aklıma gelenler, gözlemlerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum