MART -- 2019

Nisan 08, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoş geldiniz :)
Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓



Mart ayında izlediğim
 Dizi ↓

CHICAGO TYPEWRITER


Ya öyle güzel öyle yürek yakan bir diziydi ki gerçekten izlerken mest oldum.
Dizi fantastik, dram, komedi, romantik türlerinde. Ne ararsanız var yani dizi de :)
Fantastik kısımları bizim dinimize uymuyor tabi ki ama 
diziyi dizi olduğu için ve yabancı bir dizi olduğunu düşünerek izlerseniz  keyif alacaksınız.
Bence bu diziyi erkekler pek beğenmez ama kızların ve kitap kurtlarının çok hoşuna gider.
Dizi kitaplar üzerine kurulu.
Her sahnede kitaplara, kütüphanelere doyacaksınız :)
Dizide ki çocuklarda çok yakışıklı söylemeden geçmiyim :D

Dizide hoşuma giden bir söz ↓





Mart ayında izlediğim
Filmler ↓

ALACAKARANLIK


Kız kardeşimle Mart ayında Alacakaranlık kitap serisini okuma ve film serisini izleme kararı aldık.
Çok eskiden izlemiştim ama unutmuştum tekrar izlemek iyi geldi.


LA LA LAND


Müzikal filmleri pek sevmem ama yine de kendisini izlettiren bir film oldu.
Zaten çok ünlü bir film. 
Benden başka herkes de izlemişti bir ben kalmıştım bende izlemiş oldum :)


YENİ AY


Seri içerisinde en sevdiğim bölüm bu kesinlikle.
Ah bu filmdeki herkese aşığız kız kardeşimle :D


ŞEYTAN MARKA GİYER


Bu film sayesinde süse püse doydum :)
Çok eğlenceli bir filmdi.
Zaten Anne Hathaway'e bayılıyorum. Çok güzel bir kadın.
Her oynadığı filme de çok yakışıyor.


BİR GÜN


Yine Anne Hathaway'in oynadığı çok romantik bir film.
Kütüphaneden kitabını alıp okuyup öyle filmini izleyeyim dedim ama dayanamadım.
Ama kitabını da hemen alıp okuyacağım.


TUTULMA 


Kitabını okudukça filmini izledik.
Filmi kitabına göre sönük kalmış.


ANNIE


Yine müzikal bir film ve çocuk filmi ama açtım bir kere deyip izledim.
Beğenmedim tabi ki !


ŞAFAK VAKTİ


Yani Bella büyük kezbanmışsın dedirten bir film.


ALACAKARANLIK SAMURAYI


Çok güzel bir filmdi.
Kesinlikle izleyin biz bayıldık.
Konusu ↓
Alt kademeden bir samuray olan Seibei Iguchi (Hiroyuki Sanada) duldur,
 2 küçük çocuğu ile yaşlı annesini düşük maaşıyla güçlükle geçindirmektedir.
 Her akşam, alacakaranlıkta işten çıktıktan sonra evine gidip başka işler bulmaya çalışmaktadır, 
bu yüzden de tüm arkadaşlarının yemeğe gitme, içki içme gibi tekliflerini reddetmektedir.
 İş arkadaşları ona Twilight Seibei (Alacakaranlık Seibei) adını takarlar. 
Bir gün Seibei, çocukluk aşkı Tomoe`yi (Rie Miyazawa), kocasının dayağından kurtarır.
 Kılıç kullanımındaki ustalığından ötürü ait olduğu grubun üst düzey samurayları ona bir samurayı öldürmesini emrederler. 


TRUE ROMANCE


Eski ama güzel bir filmdi.
Konusu ↓
Bir çizgi roman dükkanında çalışan çekingen ve asosyal bir tezgahtar olan Clarence Woley, 
nadiren dışarı çıktığı gecelerden birinde 
karşılaştığı çekici bir kadın olan Alabama’ya ilk görüşte aşık olur ve aşkına karşılık bulur.
 Fakat bir süre sonra Alabama’nın patronu tarafından ona gönderilmiş bir fahişe olduğunu öğrenir. Alabama kötü yola düşeli pek fazla olmamıştır ve yol yakınken dönmek istemektedir.
Aşık olduğu Clarence ile birlikte yaşamaya başlayıp fahişeliği bırakmak tek amacıdır, 
fakat bu fikrin patronu Drexl’ın pek hoşuna gitmeyeceğini de bilir. 
Clarence umursamaz bir tavırla Drexl’a haberi verip Alabama’nın eşyalarını toplamaya gider
 ve oradayken Drexl’ı da öldürür. 
Alabama’nın çantası sanarak yanına aldığı çantada ise beş milyon dolar değerinde kokain vardır. Çantayı yanlarına alarak kaçmaya karar veren ikilinin peşine mafyanın düşmesi uzun sürmez.



Mart ayında izlediğim
Belgesel ↓

SİYAH FİRAVUNLAR


Tarih bilgimin ne kadar az olduğunu bu belgeselle yine görmüş oldum.
Eğitici güzel bir belgesel.
Mısır tarihine biraz ilginiz varsa kesinlikle izlemelisiniz.



Mart ayında okuduğum
Kitaplar ↓

1. Yürümenin Felsefesi 
2. Damızlık Kızın Öyküsü
3. Alacakaranlık
4. Yeni Ay
5. Tutulma
6. Şafak Vakti



Benim Mart ayında izlediklerim okuduklarım bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum