NİSAN -- 2019

Mayıs 19, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoşgeldiniz :)

Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mart ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓



Nisan ayında izlediğim
Dizi ↓

THE ACT


Yaşanmış bir olayı anlatan insanı aşırı geren güzel bir dizi.
Youtube'da bu tarz insanların hayatlarını anlatan videoları izliyorsanız bu kişileri de biliyorsunuzdur.
Annesi kafadan kırık, kızı hasta olmamasına rağmen hastaymış gibi davranıp 
yıllarca kendisi ve kızı dahil herkesi kandırıyor.
Tabi kızı büyüyünce olaylar sarpa sarıyor ve azgın kızımızın sevgilisine annesini öldürtmesiyle olaylar gelişiyor.
Mayıs ayında da hala yayınlanıyordu. Son bölümleri izleyemedim Ramazan ayından dolayı.



Nisan ayında izlediğim 
Filmler ↓

KÖPRÜÜSTÜ AŞIKLARI


Beyin yakan olağanüstü yavaş bir film.
Öncellikle +18 hatta bana göre +25 bir film.
Konusu aşk ama çok değişik bir aşk.
Yani filmi anlatamıyorum bile.



BİRDMAN


Birdman saçma bulduğum bir film oldu.
Arada verdiği mesajlar tamam güzel ama ne anlatılıyor noluyor hele sonu !
Boşuna zaman kaybıydı bu film.



BEŞ PARMAK


Yaşanmış bir olayı anlatan müthiş bir film.
İlyas Bazna adındaki Türk casusu İngiltere'nin Türkiye büyükelçisinin uşağı olarak çalışırken 
gizli evrakları Almanlara satıyor ve sonrasındaki olaylar anlatılıyor.
Bence her Türk'ün izlemesi gereken bir film.
İnsanın içi acıyor para için insanlar neler yapıyor.



APOLLO 13


Klasik Amerikan uzay filmi.
Klişelik dolu hiç güzel bir film değil.



NEW YEAR'S EVE


Yine klişe bir yılbaşı filmi.
Belki yılbaşında izlenir ama bu aylarda insanı hiç sarmıyor hiç samimi gelmiyor.



JACKIE BROWN


Polisiye dram türünde Tarantino'nun yönetmenliğini yaptığı güzel eski bir film.



BEETHOVEN'I ANLAMAK


Beethoven'ın hayatını anlatan güzel bir filmdi.



AYLA


Film çıktığında sinemada izlemiştim tekrar izlemek istedim.
Pek bir şey söylemek istemiyorum zaten herkesin bildiği bir film.



Nisan ayında izlediğim
Belgesel ↓

WILD WILD COUNTRY


Ben böyle bir belgesel izlemedim.
Daha önce neden izlemedim diye çok kızıyorum kendime.
Bazen gündemi yakalayamıyorum ki bu benim için eksi bir durum.
Ama olsun geçte olsa bu belgeseli izlemek bana çok şey kattı.
Osho'nun hayatını, komününü anlatan, orada bulanan kişilerin birebir belgesele katılması falan
efsane bir belgesel ya gerçekten çok etkiledi beni.
Bu belgeseli izlemeden önce Osho'nun bir kitabını alıp okumak istedim.
Hatta bloğumda yazısı da mevcut. Buradan ulaşabilirsiniz.
Önceden bu tarikat hakkında birkaç bilgim vardı ve önyargılı olmamak için kitabını okuyum dedim.
Beni çok etkiledi mi hayır çünkü klişe şeylerdi okuduğum yazılar.
Zaten bu belgeseli izledikten sonra da bu şarlatandan etkilensem bile soğurdum.
Beni Osho'dan çok Ma Anand Sheela isimli sekter kadın aşırı etkiledi.
Sen ne korkusuz ne cesaretli bir kadınmışsın!
Kadın tek başına ABD'ye kafa tutuyor.


Bence bu kadının da belgeseli yapılmalı.
Bir kadının aşık olunca neler yapabileceğinin en büyük kanıtı kendisi.
Off yazacak çok şey var aklımda ama gerçekten kendimi ifade edemiyorum.
Bitirdin beni Netflix :D




Nisan ayında okuduğum
Kitaplar ↓





Bu yazıları da okumalısın

0 yorum