OCAK -- 2019

Şubat 01, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoşgeldiniz :)
Yıllık hedeflerim arasında 
ayda 1 dizi izleme
haftada 2 film izleme
haftada 1 belgesel izleme
bulunuyor.
Bu ay bu hedeflerimi gerçekleştirebildim.

Dizi olarak;
Memories of the Alhambra'yı izledim.


Başrollerini Park Shin Hye ile Hyun Bin paylaşıyor.
16 bölüm
Konusu; sanal gerçeklik oyunu üzerine kurulu.
Dizi 1 Aralıkta gösterilmeye başladı 20 Ocakta final yaptı.
İlk bölümleri severek izledim ama 
sonrasında sürekli aynı şeylerin tekrarlanması diziyi çok sıkıcı hale getirmiş.
Zaten final bölümü Allahlık yani hiçbir şey söylemiyorum bu konuda !


İzlediğim belgeseller ↓

The American Meme


Sosyal medyada ünlü kişilerin hayatlarını, düşüncelerini anlatan eğlenceli bir belgesel.

Madonna Ağlıyor


Beni aşırı sinirlendiren, üzen bir o kadar da bilgilendiren müthiş bir belgesel.
Bir sapığın devlet tarafından nasıl korunduğunu bu belgeselde görebilirsiniz.
Mutlaka herkesin izlemesi gereken bir belgesel.

Tanrıların Tahtı Nemrut


Nemrut Dağının yeniden keşfedilmesini anlatan bilgilendirici bir belgesel.

Zeitgeist Addendum


Dinler ve tanrı üzerine kurulu beyin yakan bir belgesel.
Kesinlikle tek oturuşta izlenmiyor.

Dünya: Bir Gezegenin Oluşumu


Adından da anlaşıldığı üzere dünyanın nasıl oluştuğu anlatılıyor.

Filmler ↓

TUMBBAD


İnsanı hem korkutan hem üzen hem de sinirlendiren harika bir Hint filmi.
Biz ailecek çok etkilendik.


SORAYA'YI TAŞLAMAK


Üniversite 2. sınıftan beri bu filmi izlemek istiyordum nasip bu yılaymış :)
İran'da taşlanarak öldürülen bir kadının hayatını anlatıyor.
Hepimizi yine aşırı sinirlendiren aşırı üzen bir filmdi.
Yaşanmış ve hala da yaşanıyor olması insanı daha da etkiliyor.


KAPAN


Bu filmi Barış Özcan'ın bir videosunda görüp izledim.
Bence çevrenizde böyle yaşanan hiçbir olaya inanmayan insanlar varsa onlara izletin.


EDEBİYAT VE PATATES TURTASI DERNEĞİ


Harika bir filmdi.
Kitapları biraz olsun seviyorsanız bu filmi kesinlikle izlemelisiniz.


SESSİZ


Mide bulandıran bir filmdi.
Babasının tacizine maruz kalan bir kız 
Bu ailenin içine giden sağır ve dilsiz bir başka kız 
Ve hasta anne 
diyorum ve başka bir şey söylemiyorum.


Kız kardeşimle oturup Deepika Padukone'ın bazı ünlü filmlerini izledik.

PADMAVATİ



BAJIRAO MASTANI



RAM-LEELA


Ah bu filmi kaç kere izledim bilmiyorum öyle seviyorum yani :)

Erkek kardeşim yarı yıl tatili için Sivas'a geldi.
Harry Potter serisine başladık bizde geleneksel olarak :)

Harry Potter ve Felsefe Taşı


Harry Potter ve Sırlar Odası



Okuduğum kitaplar ↓

İblis - Hubert Selby Jr.


Babamın Bavulu - Orhan Pamuk
Uçuştan Uçuşa - Ursula K. Le Guin
Prenses Bari - Hwang Sok-yong
Kedi Beşiği - Kurt Vonnegut



Benim Ocak ayında izlediklerim okuduklarım bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum