EKİM -- 2019

Kasım 08, 2019



Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoşgeldiniz :)

Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mart ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Nisan ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mayıs ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Temmuz ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ağustos ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Eylül ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓


Ekim ayında izlediğim
Dizi ↓

GILMORE GIRLS
3. VE 4. SEZON


Bu ayda 2 sezonu izledim.
Rory sonunda üniversiteye başladı ama hangi okula gittiğini yazmayacağım çünkü spoiler olur 😁



Ekim ayında izlediğim
Filmler ↓

COLONIA


Emma Watson hayranı olarak Ekim ayında Emma Watson'ın filmlerini izlemek istedim.
İlk bu filmini izledik ve bayıldık.
Harika bir film gerçekten.
Ve yaşanmış bir olay olması da insanı daha çok etkiliyor.
Şili'de bir toplanma kampının ve insanların neler çektiklerini anlatan bir film.
Kesinlikle izleyin.


KORKU TERAPİSİ


Bu filmde yine aynı şekilde konusu gerçek hayattan alıyor.
Sorgulama sırasında uygulanan bir terapinin konu edinildiği film bana göre tam olarak neyi anlatmaya çalıştığını gösterememiş. 
Ama yine başarılı heyecanlı bir filmdi.


SAKSI OLMANIN FAYDALARI


Gençlik filmlerini artık sevmiyorum.
Bu filmi de sevmedim çok klişe geldi.



Ekim ayında okuduğum
Kitaplar ↓



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum