EYLÜL -- 2019

Ekim 30, 2019


Merhaba :)
Aylık olarak neler izlediğimi, okuduğumu paylaştığım yazıma hoşgeldiniz :)

Ocak ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Şubat ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mart ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Nisan ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Mayıs ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Temmuz ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓

Ağustos ayı yazısını okumak isterseniz ↓↓


Eylül ayı yazısını paylaşmak için çok geç kaldığımın farkındayım ama yine de paylaşmak düzeni bozmak istemedim.


Eylül ayında izlediğim
Dizi ↓

GILMORE GIRLS
1. VE 2. SEZON


Bu diziyi 2017 yılında izlemeye başlamış sonra yarım bırakmıştım.
Eylül ayında izlemeye başladım ve iyi ki izlemeye başlamışım.
Harika bir dizi.
Aşırı komik eğlenceli bol bol kitaplı müthiş bir dizi.
Her ay 2 sezon izleyerek bitirmeye çalışacağım.
Zaten bölümler 40 dakika ve izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz.



Eylül ayında izlediğim
Filmler ↓

BAJRANGI BHAIJAAN


Çok güzel bir filmdi.
Annemle bayıldık ama şarkıları da bir o kadar saçma bir filmdi.
Hintliler neden sıkılmadılar hala bu şarkı olayından anlamıyorum.
Konusu;
 Konuşamayan Müslüman küçük bir kız ile yolları kesişen Hintli bir adamın hikayesini anlatıyor.


AŞKIN 500 GÜNÜ


Niye bu kadar abartıldığını anlamadığım bir filmdi.
Konusu;
Romantik komedi olan film, aşkın gerçek olduğuna inanmayan bir kadın ve ona aşık olan bir adamın hikayesini anlatıyor.



TEHLİKELİ BEBEK


Bu filmi Gilmore Girls dizisinde görünce merak ettim ve izledim.
Çok eski bir film. O zamanlarda izleyenlere keyif vermiş olabilir ama bu çağda bana hiç eğlenceli gelmedi.
Konusu;
David isimli beyimiz müze için bazı kemikler bulmak zorundadır. Kemikleri ararken Susan isimli bir kadın ile karşılaşır ve tanışırlar. Bu ikisi Baby isimli bir leoparla maceralara atılırlar.



Eylül ayında okuduğum

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum