ÇOLUK ÇOCUK - PATTI SMITH

Kasım 14, 2019


Merhaba :)
Patti Smith'in Çoluk Çocuk kitabını hep görüyordum ama nedense kütüphanede araştırıp okumak aklıma gelmemişti 😄 Bazen böyle tutulmalar yaşayabiliyorum saçma bir şekilde.
Her neyse gittim kütüphaneden aldım ve okudum iyi ki de okumuşum.
Beni çok etkiledi Patti ve Robert'ın hayatları.

Arka kapağı ↓


Patti Smith Robert'la karşılaşmalarını, aşklarını, sanata olan düşkünlüklerini anlatıyor.
Yaşanmışlık olduğu için kitaba puanım 5 yıldız. 
Patti'nin sade anlatımı bana huzur verdi.
Hayat öyküleri masal gibiydi bir o kadar da hüzünlü.
Amerika sokaklarını ve caddelerini, dönemin önemli şarkılarını, filmlerini anlatan bu kitap bende biraz da havada kaldı diyebilirim. Hakim olmadığım bir kültürü okuyunca hem bilgileniyorum hem de sürekli telefona bakıp araştırarak okuma yapınca sıkılıyorum.
Ama yine de keşke Amerika'ya gitsem de bu yerleri canlı canlı görsem diye bir merak ve hayal uyandırdı Robert ve Patti'nin hayatları bende. 

Kitap fotoğraflarla desteklenmiş. Hani atma, abartma gibi şeyler yok hepsi fotoğraflarla kanıtlı.
Kitapta yer alan bazı fotoğraflar ↓





Kitapla ilgili daha ne söyleyebilirim bilmiyorum ama okumadıysanız kesinlikle okuyun.
Azla yetinmeyi, sanatın önemini, aşkı sevgiyi dostluğu insana özgü ne varsa her şeyi bu kitapta bulacaksınız.

Kitabın mini dizisi de yapılacakmış onu da sabırsızlıkla bekliyorum 😍


Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. okumuştum çok değişik ve heyecanlı bir hayat yaşamışlar.

    YanıtlaSil