SWASTIKA GECELERİ -- KATHERINE BURDEKIN

Kasım 14, 2019


2019 Hedeflerim arasında 15 bilim kurgu tarzında kitap okumak vardı.
Bu sayıya ne yazık ki ulaşamayacakmışım gibi görünüyor ama yine de ünlü bilim kurgu kitaplarını okumaya çalışıyorum.


Kitabın konusu;
Hitler dünyayı ele geçirmiş ve dünyada sadece Japonlar ve Almanlar kalmış.
Bizde bu olayın 700 yıl sonrasını okuyoruz.
Feminist bir kitap.
Kadınlar köleleştirilmiş, tecavüz meşru kılınmış, erkekleri ayartmasınlar diye saçları kel yapılmış.
Kitabı okurken ben çok şaşırmadım çünkü bence böyle bir dünyada zaten yaşıyoruz.
Her gün bir koca terörü, her gün bir tecavüz.
Kadınların giyim kuşamlarına takmış sözde dinle uğraşan şarlatanlar.
Biraz haber izliyor, gazete okuyorsanız bunları görüyorsunuz.
Böyle bir dünyayı illa kitaptan okumaya gerek yok.
Zaten yaşıyoruz.

Kitabı da sevemedim, konusu çok çok güzel ama sonrasında ki gidişat bana resmen sağ gösterip sol vurdu.
Ben ilk bölümü okumaya başladığımda daha başka hayal etmiştim ne yazık ki asla öyle bir kitap çıkmadı. Daha çok Almanlardan nefret etmemi sağladı ki zaten nefret ederim.
Kendilerinin Yahudilere karşı yaptıkları soykırımı geçmiş gitmiş bir olay olarak nitelerken bizim Ermeniler ile yaşadığımız sözde soykırımı kullanmaları benim gibi her Türk vatandaşında bir antipati oluşturur, oluşturması gereklidir.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum