GRATİS HAFTASONU İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Kasım 17, 2019



Merhaba 😊
Gratis sadece mağazalarına özel 16-17 Kasım tarihleri arasında bütün makyaj malzemelerinde ve kendi markalarına özel %50 indirim yaptı. 
Bende bugün birkaç ihtiyacım olan ürün aldım. 

İlk aldığım ürün 
BENRİ MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ


Daha önce kullandığım makyaj temizleme mendilim bitmişti. 
Bende indirimde görünce alıp bu ürünü de denemek istedim. 
İndirimsiz fiyatı ➡️ 6.90 TL
İndirimli fiyatı ➡️ 3.45 TL
İçerisinde 25 adet mendil bulunuyor. 
Bendeki kuru ve hassas ciltler için olanı
Kokusu ve ıslaklıklığı çok çok güzel. 


BEE BEAUTY MIDNIGHT JASMINE VÜCUT SPREYİ


Bu vücut spreyinin kokusuna kalıcılığına fiyatına bayılıyorum. 
200 ml. 
İndirimsiz fiyatı ➡️ 19.90 TL
İndirimli fiyatı ➡️ 9.95 TL


BENRİ KAĞIT SABUN


Dışarıda ellerimi sık sık yıkadığım ve çoğu yerde sabun bulamadığım için kağıt sabun aldım.  
Birçok çeşidi vardı. 
Bendeki Yasemin kokulu
İçerisinde 20 adet kağıt sabun bulunuyor. 
İndirimsiz fiyatı ➡️ 4.90 TL
İndirimli fiyatı ➡️ 2.95 TL


BEAULIS TUNE IT GÖZ KALEMİ


Siyah göz kalemim yoktu. İndirimde görünce aldım. 
İndirimsiz fiyatı ➡️ 6.90 TL
İndirimli fiyatı ➡️ 3.45 TL


Benim bu alışverişte aldığım ürünler bu şekildeydi. 
Ürünlerin stok durumları iyiydi. 
Bol bol ürün vardı. 


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum