FARMASİ BB KREM

Nisan 10, 2017



Farmasi'nin BB kremini duymayan kalmamıştır sanırım :)
Bende bugün bloğuma bu müthiş kremi konuk etmek istedim.
Çünkü bugün bu ürünü alalı tam 1 yıl olmuş.
Öylesine Instagram sayfamda dolaşırken rastladım.
 Satın aldığımda fotoğrafını paylaşmışım.

1. yılının şerefine bloğuma yazmak farz oldu artık 😄
Neyse hemen ürünün özelliklerine geçeyim ⬇️

Ürünün 2 çeşidi mevcut.
Açıktan ortaya
ve
Ortadan kapalıya
şeklinde.
Bendeki açıktan ortaya rengi

 1 yıldır sadece bu ürünü kullanıyorum.
Ve kesinlikle söylemem gerek ki baya baya bereketli bir ürün.
50 ml'lik bir ürün


Rengi bu şekilde ⬇️



Ürün içinde pudra barındırıyor.
Ama öyle aşırı aşırı mat bitişli değil.
Benim cildim yağlı gün içinde T bölgesi bu ürün kullandığım halde yağlanıyor.
Bu benim için sorun olmuyor çünkü benim yüzüm de pudralı ürünleri kabul etmiyor.
Hemen belli oluyor pul pul duruyor.
Bu yüzden bu kremin pudra seviyesi benim için çok ideal 👍


Ben aldığımdan bu yana hep ellerimle uyguladım.
Bence el ile uyguladığım için 
hem daha bereketli oldu
sonuçta sünger gibi boş yere ürün emilmesi olmadı
hem de yüzümde daha doğal durdu.
İstediğim yerlere ürünü güzelce yedirebildim.

Cildime uyguladıktan sonra 
cilt rengimle bütünleşiyor.


Ve gelelim en önemli noktaya bende sivilce asla yapmadı.
Bu yüzden de en sevdiğim ürün oldu diyebilirim.


Kapatıcılığına değinecek olursak;
kapatıcılığı orta seviyede.
Benim ;
çillerimi
sivilcelerimi
izlerimi
kızarıklıkları
güzel bir şekilde kapatıyor.




Ama tabi ki fondöten gibi de bir sonuç vermiyor.
Daha doğal bir ürün arıyorsanız
ayrıca yüzünüz biraz sorunluysa
fondöten kullanmak yerine bu ürüne bir şans vermelisiniz.
Zaten şimdiye kadar bu ürün hakkında hiç olumsuz yorum okumadım.
Kullanan herkes çok memnun 👏
Yani alan memnun satan memnun 😁

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum