EYÜP SABRİ TUNCER ZEYTİNYAĞLI EL VE VÜCUT LOSYONU

Kasım 20, 2019


Bu kremi Bim'de görüp almıştık.
Gratis Watsons gibi kozmetik marketlerinde de satılıyormuş ama ben hiç görmedim.
Fiyatı 6.95 TL


Vegan bir ürün.
250 ml


Pompalı olması kolay kullanım sağlıyor.
Hijyen açısından da bu tarz ürünleri seviyorum.
Kavanoz tipi ürünlerde herkes kreme elini daldırdığı için ben pek sevmiyorum.


Kremin nemlendirmesi, yağlı bir his bırakmaması çok güzel.
Ama kokusu bende hassasiyet yaptı.
Kız kardeşim öyle bir sürüyor ki üründen bütün ev bu krem kokuyor.
Bende de mide bulantısı ve baş ağrısı yapıyor kokusu.


Ürünün parfüm oranını biraz düşürürlerse benim için harika bir ürün olur.
Ben kullandığım zaman binicik alıyorum kremden ellerime yeterli geliyor.
Vücuduma krem kullanmadığım ve bu ürününde kokusunu sevmediğim için vücutta nemlendirmesi nasıl bilemiyorum.


Benim bu ürünle ilgili düşüncelerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.



Bu yazıları da okumalısın

1 yorum