EKİM AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Kasım 01, 2019


Merhaba 😊
Ekim ayında 3 kitap okudum.

İlk kitabım;

İÇİMDEN KUŞLAR GÖÇÜYOR - İNCİ ARAL


Cinsiyetçi kitapları sevmiyorum. Sadece kadınlara yönelik yazılmış ya da tam tersi erkeklere yönelik. Şimdiye kadar hiç erkeklere yönelik bir kitap göremedim hoş zaten çevremde de kitap okuyan erkek yok. Bu tarz kitaplar sadece kadınların anlayabileceği erkeklerin okuduklarında müthiş sıkılacağı (ben bile sıkıldım) insana pek de bir şey katmayan daha çok günlük tarzında yazılmış bir kitap. 
İnci Aral'la tanıştığım ilk kitaptı. Dilini sevdim laf kavatlığı yapmıyor en azından.



DELİ AŞK - PERİDE CELAL


Peride Celal ölmeden önce yazmış bu kitabını. Yani bunu öğrenince ve kadının yaşına bakınca kadın bu kitapla yaşayamadığı cinselliği, yaşayamadığı hayatı hayal edip yaşamış herhalde.
İnsan biraz yaşından başından utanır. Küfür cinsellik saçma sapan bir hayat anlatılıyor bu kitapta.
Okuyana hiçbir şey katmayan değersiz bir kitap benim için.
Gençlerin ölüme uzak gözüyle bakmasını anlayabiliyorum ama yaşlı insanların Allah'tan bu kadar uzak, bir haber olmasına anlam veremiyorum.
Biraz daha ders veren bir şeyler yazsaymış keşke.



SAYDAM TURP - MO YAN


Ben öykü kitapları okumayı sevmiyorum ama yazarla tanışmak için ilk bu kitabını okumak istedim. Kitap içerisinde 12 öykü bulunuyor. 
En uzun öyküsü kitaba da adını veren Saydam Turp. 
En kötüsü de Saydam Turp'tu bana göre.
Ayrıca kitap da bolca küfür var buda hiç hoşuma gitmedi.



Benim Ekim ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum