ZEBRAMO'DAN KİTAP ALIŞVERİŞİ

Eylül 05, 2019


Merhaba :)
Zebramo'dan 2. kez kitap alışverişi yaptım.
Daha önceki alışveriş yazımı okumak isterseniz BURADAN ulaşabilirsiniz.

Tolkien'in bütün kitaplarını almak gibi bir isteğim vardı.
İlk adımı Beren ve Luthien kitabını alarak atmıştım.
Onun alışveriş yazısına da BURADAN ulaşabilirsiniz.

Geçenlerde de Zebramo'da Tolkien'in kitaplarına bakıyordum.
Bir tane satıcı Yüzüklerin Efendisi serisini satışa koymuş.
Fiyatı çok uyguna geldi.
Kitapları incelediğimde bir sorun görmedim ve hemen aldım.
Tek sıkıntısı kitapların eski basım olmaları.

Yüzüklerin Efendisi - Yüzük Kardeşliği 


Bu kitabı geçen yıl okumuştum.
Ne yazık ki seriyi tamamlayamadan halk kütüphanesinden 2. kitap çalınmış.
Bende kopukluk olmasın diye tekrar okuyacağım.

Yüzüklerin Efendisi - İki Kule


2. el olduğu için içinden posteri çıkmadı.

Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü


En çok yıpranan kitap bu.
Ama benim için sorun değil.


3 kitap 38 lira.
Kargo ücretini ben ödedim.
PTT kargo ile sitenin anlaşması bulunuyor.
5 lirada kargo ücreti ödedim.
Toplam 43 liraya mâl oldu.


Satıcı yanında 2 adet kitap ayracı ve kitap göndermiş.


Benim Zebramo'dan aldığım kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum