EYLÜL AYINDA OKUDUĞUM KİTAPLAR

Eylül 30, 2019


Merhaba 😊
Eylül ayında 5 kitap okudum.

İlk kitabım;

KİRPİNİN ZARAFETİ -- MURIEL BARBERY



Bu kitabı YouTube'da Aycati isimli kitaplarla ilgili videolar çeken kişiden görmüştüm.
Kütüphanede bulunca bu ay okumuş oldum.
Fransız yazar Muriel Barbery'nin bu kitabı baya bir satmış, okunmuş.
Açıkçası ben bu kadar satacak, okunacak bir şey bulamadım kitapta.
Kısaca konusuna değineyim:
13 yaşında intihar etmeyi planlayan Paloma çok zeki bilmiş bir kızımız.
Kapıcıları Renee ise 54 yaşında dul ve yalnız yaşayan birisi.
Kitap bir Renee'nin hayatından kesitler sunuyor bir de Paloma'nın.
İkisinin arasında geçen ilişkiyi okuyoruz.
Bana Renee'nin hayatını okumak daha cazip gelmişti.
Ama yine de çok beğendiğim bir okuma olmadı.



HARRY POTTER VE ZÜMRÜDÜANKA YOLDAŞLIĞI -- J.K. ROWLING


Seriyi çok şükür bitirmeye 1 kitap kaldı.
Bu ay 2 kitabı da okudum ama böyle kütüphaneden alıp okumayla pek tadı çıkmadı 😐
Maaşa geçersem ilk işim bu seriyi almak olacak ama kapaklarını da hiç beğenmiyorum.
Çok çocuksu ve bana göre Harry Potter kitapları çocuk kitabı değil.
Umarım şöyle güzel bir kapak tasarımı yaparlar da bende onu alırım.



DELİ FİLOZOF -- HÜSEYİN RAHMİ GÜRPINAR


Bu kitabın incelemesini yapmıştım.
Okumak isterseniz linki ↓↓



BİR YIL -- JEAN ECHENOZ


Echenoz'dan ilk kez bir kitap okudum.
Yazarı beğendim mi beğenmedim mi pek emin olamadım ama bana göre hiç kitap okumayan birisi bu yazarı anlamaz, sevmez.
Biraz okuma birikintisi olanlara hitap eden bir yazar.



HARRY POTTER VE MELEZ PRENS -- J.K. ROWLING


Seri kitaplar olduğu için bir şey yazamayacağım ama çok güzel kitaplar 😍😍



Benim Eylül ayında okuduğum kitaplar bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum