GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞINDAN KİTAP HEDİYESİ

Eylül 06, 2019


Merhaba :)
1 ay önce Klasik Okur adlı YouTube kanalının sahibinden Gençlik ve Spor Bakanlığının gençlere hediye kitap verdiğini öğrendim.
Bende Twitter üzerinden bakanlığa istediğim kitabı ve bilgilerimi yazarak mesaj gönderdim.
Bugün kargom geldi.

İstediğim kitap
 Ahmet Hamdi Tanpınar
Saatleri Ayarlama Enstitüsü


Bu kitabı eskiden okumuştum ama tekrar okumak istedim ve bu kitabı talep ettim.
Listede başka kitaplar da vardı ama çoğu okuduğum ve kütüphanemde olmasını istemediğim kitaplardı.
Bende tercihimi sevip tekrar okumak istediğim kitaptan yana kullandım.


Dergah yayınlarına ait.

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu
kitap ayracı şeklinde çok güzel bir yazıda yazmış.   


Bakanımıza ve bakanlığa böyle güzel bir kampanya yaptıkları için teşekkür ederim.


Saatleri Ayarlama Enstitüsü'nden bir alıntı:

Saatin kendisi mekan, yürüyüşü zaman, ayarı insandır.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum