BEBAK MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ

Nisan 14, 2017



Herkese merhaba
Bloğumda ilk defa bir makyaj temizleme mendilinin incelemesini yapıyorum.
Aslında uzun süredir bu tarz ürünler kullanmıyordum.
En son Farmasi markasının makyaj temizleme mendili kullanmıştım
ve
saçma bir şekilde göz çevremde alerji yapmıştı.
O günden sonra tövbe etmiştim.
Ama elimdeki makyaj temizleme suları bitince
mağazalarda adam akıllı bir indirim de yakalayamadığım için
mecburen en ucuzu bu olduğundan 
bu markayı aldım.



Daha önce kullandığım markalar ;

- Flormar'dan eski serisi 


Yine Flormar'dan 


- Farmasi'den





Bir paketin içerisinde 20 adet mendil bulunuyor.
Kokusu bana çok tuhaf geldi
Ama sevdim galiba
Ağır bir kokusu yok
ancak herkesin sevebileceği bir kokuda değil.


Paketin arka kısmında bunlar yazılı




Mendili bu şekilde




Ne çok sert ne de çok yumuşak
Tam orta kıvamda 😄


Mendilin ıslaklığı da bence güzel
En azından göz makyajını temizleyebilecek ıslaklıkta
Zaten bende göz makyajımı temizlerken kullanıyorum.
Yüzümde böyle parfümlü ürünler reaksiyon gösterebiliyor.


Makyajı temizleme konusuna gelecek olursak
Ben başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
Maskarayı hiçbir kalıntı bırakmadan temizleyebildi.
Sonrasında ekstradan suyla yıkamama gerek bile bırakmadı.

Kısacası ;
- kokusuyla
- mendilinin yapısıyla
ve en önemlisi
- makyajı güzelce temizlemesiyle
benim gönlümü fethetti 👍
Yine böyle makyaj temizleme suyu kıtlığı yaşarsam kesinlikle tekrar alırım 😄

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum

  1. makyaj temizleme mendilleri bana göre pek değil ama mecbur kalırsam alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu ürüne bir şans ver hiç olmazsa kıyıda köşede bir tane bulunsun 😉

      Sil