GRATİS BÜTÜN ÜRÜNLERDE %50 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - 2019

Ekim 04, 2019


Merhaba 😊
Gratis 4-5 Ekim günlerinde bütün ürünlerinde %50 indirim kampanyası başlattı. 
Bende kursum bittikten sonra koşa koşa gittim ve birkaç ürün aldım, şimdi eve geldim hemen paylaşmak istiyorum. 


STOPEVER ISITICI BANT
FİYATI 👉 3.50 TL


Bir paket içerisinde 2 adet mevcut. 
Adet ağrısını 8 saate kadar durduruyor. 


BEE BEAUTY ORGANİK CİLT TONİĞİ
FİYATI 👉 12.50 TL


Bu toniği bayadır almak istiyordum indirimde güzel bir fiyata bulunca aldım. 
Organik sertifikalı bir ürün. 
200 ml


BEE BEAUTY AVOKADO YAĞLI SABUN
FİYATI 👉 3.50 TL


Şuan da bu sabunun keçi sütlü sabununu kullanıyorum.
O bitmek üzere olduğu için bu çeşidinden aldım.


ARKO NEM KREM
FİYATI 👉 9.65 TL


Arkadaşlarım çok övdü bu kremi bende aldım.
300 ml.
Yüz ve el için bakım kremi


SOFT & GENTLE ROLL-ON 
FİYATI 👉 5.50 TL


Bu rollonu daha önce kullanmıştım.
Kokusu çok güzel, teri engellemesi başarılı


BEAULIS MİNİ ALLIK PALETİ
FİYATI 👉 5.00 TL


Bu allık paletini almayı çok istiyordum ama bir türlü bulamıyordum.
Bu indirimde buldum hemen aldım 😊
Allık paletinden hariç bronzer ve aydınlatıcı paletleri de mevcut.


FLORMAR FULL COLOR OJE
FİYATI 👉 3.00 TL


İstediğim çoğu ojenin rengini bulamadım bir tek bu ojeyi bulabildim.
Rengi 👉 FC04
ROSE I HOLD



Benim bu yıl ki yıllık indirimden aldığım ürünler bu şekildeydi.
2018 yılında neler aldığımı görmek isterseniz 👇



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

1 yorum

  1. güzel bir alışveriş olmuş.. o avakadolu sabunlar yok sattı sanırım herkesin sepetinde gördüm neredeyse.-))

    YanıtlaSil