GRATİS ALIŞVERİŞİ

Ağustos 29, 2019


Merhaba, bloğuma hoş geldiniz 😊
Bugün Gratis bazı ürünlerinde indirim yapmış.
Bana da mesaj atmışlardı.
29 Ağustos'a kadar baremsiz yapacağınız ilk alışverişten sonra 10 lira hediye puan yüklenecektir şeklinde.
Bende bu fırsatı kaçırmak istemedim.
Benri'den bu diş fırçasını aldım ve hemen hediye puanım yüklendi.
Fiyatı→  2.95 TL



Puan yüklenince tekrar Gratis turuna başladım 😊
Göz kalemi ihtiyacım vardı.
Wetn'n Wild'dan kahverengi göz kalemi aldım.


 İndirimsiz fiyatı→ 9.95 TL
%40 indirim ile fiyatı→ 5.95 TL


Her şeye aşırı zam yapıldığı için ihtiyacım olan ürünler hiç uygun fiyatlı değildi.
Bende fazla açılmak istemedim.
Bee Beauty'nin bu uyku maskesini merak ediyordum.
Bunu da aldım.
Maskelerde 3 al 2 öde kampanyası varmış bu arada.


Fiyatı→ 5.95 TL

Bu ürünün ambalajı değişmiş.
Önceki daha büyük ve daha bereketli oluyormuş. 
Ama şimdi cimrilik yapıp ambalajını değiştirip ürün miktarını da baya bir azaltmışlar.


Şaşırdık mı tabi ki hayır!


Benim almış olduğum ürünler bu şekildeydi.
Diş fırçasına ve aldığım ürünlere toplam 4.83 TL ödemiş oldum.
Bence güzel bir alışveriş oldu.
Diş fırçasına ve göz kalemine ihtiyacım vardı.
Uyku maskesini de merak ediyordum.
Yine minimalist bir alışveriş oldu 😋

Gratis'e buradan teşekkür ederim.
Size de yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

2 yorum