DURU PRATİK İLE BÖRÜLCE SALATASI YAPIMI

Şubat 26, 2019


Merhaba, bloğuma hoşgeldiniz :)
Bugün Duru Pratik'in haşlanmış börülcesi ile börülce salatası yaptım.


Malzemeler bu şekilde ↓
Haşlanmış börülce
Soğan
Maydanoz
Sıvı yağ
Limon
Pulbiber
Tuz


Soğanları söğüş olacak şekilce ince ince doğradım salata kasesine koydum.
Maydanozları da yine ince ince doğradıktan kaseye koydum ve hemen börülceyi içerisine ekledim.
Limonu, yağı, pulbiberi ve tuzu göz kararı ekledim ve bir güzel bütün malzemeleri karıştırdım.
Ve işte salatam hazır :)


İnternette farklı farklı tarifler var ama bence en pratiği ve en lezzetlisi bu şekilde.
Sonuçta salata yani içerisine bir sürü malzemeye koyup 40 saat uğraşmanın anlamı yok.
Tadı da efsane oldu.
Kesinlikle denemelisiniz :)


Duru Pratik ile hazırladığım yiyeceklere göz atmak isterseniz ↓
Humus yapımı 

Fasulye Pilaki yapımı



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum