İLK AŞK -- JOHN GREEN

Şubat 22, 2019



Merhaba bloğuma hoşgeldiniz 😊
John Green'in daha önce Aynı Yıldızın Altında isimli kitabını okumuştum. 



Geçenlerde bir yerde Kağıttan Kentler isimli kitabını görünce okuma listeme ekledim.
 Kütüphaneye baktığımda kitabı birisi benden önce davranıp almış.
 Bende İlk Aşk kitabını alıp okuyum bari dedim. Ah demez olaydım 😂 
Sanki koca kütüphanede başka kitap yok ben bu kitaba mecbur kaldım.

Kitap hakkındaki düşüncelerime geçmeden önce naçizane Pegasus yayınlarına bir önerim var.
Kitaplarınızın kapağına lütfen "Ergen Edebiyatıdır." şeklinde uyarılar ne biliyim etiketler falan yazın. 
Gençlik serisi diye iç sayfasına yazmışlar ama daha görünür bir yere yazmak gerek. 
Yemin ederim içim kurudu böyle gidip saçma sapan kitaplar alıp okumaktan. 
O değil bu kitabı bir de canım anneciğime taşıttırdım. 
Ah annem canım annem hakkını helal et 😄



Gelelim kitabımıza.
10-14 yaş arasına hitap eden
Okuyanına hiçbir şey katmayan
Ama okumayana bir o kadar çok şey katan mesela göz sağlığı, paranız cebinizde kalır vs.
Ergen edebiyatı diye sınıflandırdığım bir kitap.

Colin isimli ergen Katherine isimli kızlara takmış illa bu isimdeki kızlarla flört ediyor.
19. Katherine bu ucubeyi terk edince bunda kayışlar kopuyor ve olaylar başlıyor.
Olaylar diyorum ama öyle olay falan da yok yani.
Hasan isimli bir diğer ergen arkadaşıyla biraz kafasını toplamak için yolculuğa çıkıyorlar.
Yazar galiba sayfa sayısına göre para alıyor olmalı ki 
Colin ile Hasan'ın 3 günlük yolculuğunu 300 sayfa yazmış. 
Yazmış da yazmış ama ne yazmış koca bir hiç.

Kitabı okurken bir yandan da düşünüyorum. 
Yaşım bu kitapları okumak için biraz geçti, benim beğenmemem normal falan diye
 ama beğendiğim gençlik kitapları da yok değil. Mesela Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisi. 
Hâlâ içimden tekrar alıp okumak geliyor. İnsana mutluluk huzur veriyor. 
Ama bu kitapta bunların hiçbirisini göremediğiniz gibi bir de ergen piçin triplerini çekiyorsunuz.

Pegasus yayınlarının fiyatları da malum. Aman diyim gidip bu kitabı almayın.
Allah sorar yani gerçekten vereceğiniz paraya yazık.

Galiba uzun zamandır canımı bu kadar sıkan bir kitap okumamıştım 😄
Kafam dağılsın diye kitap okuyayım diyorum daha da sinirleniyorum. 
Yani sinirlendiğim nokta da şu 
bu kitabı ben yazsaydım bırakın bastırabilmeyi birisi benimle muhatap bile olmazdı. 
Ayrımcalık böyle bir şey demek ki.



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum