DURU PRATİK İLE FASULYE PİLAKİ YAPIMI

Şubat 19, 2019


Merhaba bloğuma hoşgeldiniz :)
Bugün Duru Pratik ile Fasulye Pilaki yaptım.
Hem çok pratik hem de çok ekonomik.


Malzemeler bu şekilde ↓
Haşlanmış fasulye
Havuç
Patates
Soğan
Domates salçası
Sıvı yağ
Tuz
Pulbiber


Soğanı küp küp doğrayıp sıvı yağ ile biraz kavurdum.
Havucu ve patatesi doğrayıp içerisine koydum ve biraz kavurdum.
Domates salçasını, tuzu ve pulbiberi ekleyip sıcak su ile patatesler yumuşayana kadar pişirdim.
Fasulye haşlanmış olduğu için hemen içerisine eklemedim.
Patatesler yumuşamaya yakın fasulyeyi ekledim ve bir 10 dakika özleşmesi için pişirdim.


Tadı enfes olmuş.
Yemeklerde havuç sevmezdim ama buna gerçekten çok yakışmış.
Hem sağlıklı hem pratik bir yemek gerçekten :)


Duru Pratik ürünlerini incelemek isterseniz ↓



Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum