T-SHOP BÜTÜN ÜRÜNLERDE %50 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

Ekim 09, 2018


Merhaba :)
Geçtiğimiz hafta T-Shop mağazası bütün ürünlerde %50 indirim yaptı. Bizde kız kardeşim ve annemle Sivas'ta ki mağazasına gidip birkaç parça bir şey aldık :)
Bütün ürünlerde tabi ki %50 indirim yoktu. Niye insanları göz göre göre kandırmaya çalışıyorlar gerçekten anlamıyorum indirim sadece makyaj malzemelerinde vardı. Bütün ürünler denilince benim anladığım bütün mağazadaki ürünler indirimde oluyor. Mesela makyaj fırçalarında indirim yoktu en basit örnek bunu verebilirim. Ama yine de diğer mağazalara göre güzel indirimler yapmışlar hakkını yiyemem :)
Bu indirimde satın aldığımız ürünler ↓


Flormar'ın bu ürününü şans eseri annemle fark ettik :) Gezerken Flormar'ın Sivas'ta ki İstasyon şubesine girdik. Annem kendine göz kalemi falan aldı. Neyse oradaki satıcı kadın bu ürünü anneme önerdi. Orada eline denedi çok beğendi. Neymiş bu ürün o gün indirimdeymiş ve 40 liradan 30 liraya düşmüş. Annem yüzüme bakıyor bu paraya alıyım mı diye bende müdahale etmek istemedim kırk yılın başı kadın kendisine bir şey alsın diye. Kadının kazıklamasıyla ürünü aldık çıktık :D
T- Shop'da hemen Flormar'ın yanında hemen oraya gittik. Baktık aynı ürün 16 lira. Tabi annem telaşlandı. Dedim anne telaş yapma daha biraz önce aldık gidelim iade edelim gelip buradan alırız. Resmen koşarak gittik iade ettik. Allah'tan o mendebur kadın yoktu da hemen iade ettik. O çatlak kabulde etmezdi insanı böyle kandıran neler yapmaz valla :D
Geldik 3'ümüz de 16 liradan kaptık.



Dove'un bu şampuanını erkek kardeşime aldım. Şampuanı tam bitmek üzereydi indirimde yakalayınca hemen sepete attım.
Fiyatı→ 11.95 TL



Signal'in bu diş macunu indirimdeydi birisini bize diğerini erkek kardeşime aldık.
Fiyatı→ 2.75 TL



Daha önce bu markanın makyaj temizleme mendilini kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Hatta bloğumda yazısı da mevcut okumak isterseniz linki aşağıda ↓
https://elossoles.blogspot.com/2017/04/bebak-makyaj-temizleme-mendili.html
Şimdide kız kardeşim 4.63 liraya satın aldı. 63 kuruş da nasıl oluyorsa artık :D



Annem 8x4'ün bu rollonundan aldı. Kokusu çok güzel.
Fiyatı→ 5.73 TL




Yine annem Maybelline'den kendisine göz kalemi aldı.
Fiyatı→ 6.50 TL



Son olarak da kendime Pastel'in bu kaş maskarasının en açık renginden aldım. Aslında kaş rengim siyah ama dışarda insanlar sürekli çok sinirli durduğumu söylemekten bana gına getirdikleri için böyle bir ürünle kaş rengimi geçici olarak açmak için bu rengini aldım :)
Hayır dışarda da niye güleceksem kendi kendime. Etraf it kopuk dolmuş millet kafayı yemiş gülücükler dağıtırsak eve gelemeyiz Allah korusun :D
Fiyatı→ 9.75 TL
Önceki T-Shop alışverişi yazımı okumak isterseniz ↓


Bizim T-shop'dan aldıklarımız bu şekildeydi.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıları da okumalısın

0 yorum