BUGÜN NE YEDİM? (15 ŞUBAT 2019)

Şubat 15, 2019



Merhaba :)
Artık yazı düzenimi oturttuğumu düşünüyorum.
Hiç fire vermeden Ocak ayında her cuma ''Bugün ne yedim'' yazısını paylaştım.
Umarım hep böyle gider.
Benim çok severek hazırladığım bir paylaşım oluyor.


Bugün erken kalktık.
Artık erken uyanmaya, günü daha dolu dolu yaşamaya karar verdik.
1 saat sonra da kahvaltı yapmaya başladık.
Kahvaltım bu şekildeydi ↓


Ev yapımı peynirli poğaça
Yumurta piyazı
Çay

Bu sıralar su içmeye daha çok özen gösteriyorum.
A101'den Atlantis markasının sularından depoladım :)



Akşam yemeğine saat 7 gibi oturduk.
Akşam yemeğinde ↓


Ton balığı
Domates soğan limon


Trabzon ekmeği
Yanında meze olarak humus
İlk kez humus yaptık :)
Yazısını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz ←←


Yemekten sonra hayatım da ilk kez enerji içeceği içtim :D


Pek enerjilendiğim söylenemez :D
Üstelik şeker diyeti yaptığım için bana çok şekerli geldi yarısını içemedim.


Benim bugün yediğim içtiğim şeyler bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bu yazıları da okumalısın

0 yorum