BUGÜN NE YEDİM? (1 ŞUBAT 2019)

Şubat 01, 2019




Merhaba :)
Bugün bütün gün dışardaydım. Eve 5 gibi geldim.
Hemen bilgisayarın başına oturdum Ocak ayında neler yaptığımı paylaştım.
Okumak isterseniz linki ↓


Sabahtan Cumhuriyet Üniversitesine gittim birkaç işim vardı.
Hazır okuluma gitmişken yemekhanesinde kahvaltı yapıyım dedim.
İnsan okulunun tostunu bile özlüyor :)


Yanında da sıcacık çay :)

Öğleden sonra arkadaşımla buluştuk.
Sivas'taki meşhur sosyal tesislere gittik.
Canım salata yemek istedim. Salatası gerçekten çok lezzetli :)



Özsüt'te de kahve içtik.




Akşam yemeğin de;
Tavuk çorbası



Domatesli makarna



Şimdi de Sırma'nın elmalı sodasını içiyorum :)
Ama içerisinde aşırı şeker var.
Bir daha bu tür içecekler alırken daha dikkatli olacağım.


Benim bugün yediklerim içtiklerim bu şekildeydi.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.



Bu yazıları da okumalısın

0 yorum